Sunshine Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Noen som kan tipse meg om en god hårkur? Håret mitt blir veldig fort slitt selv om jeg nesten ikke bruker noe i det, grer kun forsiktig med grovtagget kam, og aldri føner/retter det.
Lulilelu Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Ingen hårkur er bedre enn Joico K-pak. Best i test 10 år på rad. Se HER Dette er en fuktighetskur, men håret trenger også proteiner og da anbefaler jeg virkelig Redken Extreme Cat treatment. Se HER
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 jeg har også krøllete, tørt hår. Må ha en hårkur som ikke er for "tung" på en måte, for å bevare krøllene best mulig. Beste jeg har prøvd er Redken Clear Moisture.
Sunshine Skrevet 28. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2010 Lulilelu: Hvor ofte bør jeg kure det? Har fått tak i Joico-kuren nå Mener du at jeg burde bruke to forskjellige kurer? I såfall skal jeg bruke begge to samme dag, eller dele det opp?
Gjest ~Aravis~ Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Henger meg med på denne. Har akkuratt det samme problemet!
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Ingen hårkur er bedre enn Joico K-pak. Best i test 10 år på rad. Se HER Dette er en fuktighetskur, men håret trenger også proteiner og da anbefaler jeg virkelig Redken Extreme Cat treatment. Se HER Joico deep penetrating reconstructor er IKKE en fuktighetskur! Det er en sterk proteinkur som du ikke må bruke for ofte. Bruk den ca. 1 gang i uken, og aldri lenger enn 5 minutter, ellers vil håret bli tørt og seigt. I tillegg er det lurt å investere i en fuktighetskur, spesielt siden du har tørt hår. Jeg anbefales Goldwell kerasilk silk treatment. Den har gjort mitt tidligere tørre, håpløse hår silkemykt og skinnende.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Bruker Aussie 3min reconstructor kur,den koster ca 100kr på Vita om ikke jeg husker feil. Rimelig, god og lukter godt. Kjenner håret blir mykt med en gang. Man kan lese flere anbefalinger på nett,bl.a; http://chocolatesushi.blogg.no/1249589361_skjnnhetstips__aussie.html Hvor mye koster Redken sin kur?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 Bruker Aussie 3min reconstructor kur,den koster ca 100kr på Vita om ikke jeg husker feil. Rimelig, god og lukter godt. Kjenner håret blir mykt med en gang. Man kan lese flere anbefalinger på nett,bl.a; http://chocolatesushi.blogg.no/1249589361_skjnnhetstips__aussie.html Hvor mye koster Redken sin kur? Redken clear moisture koster 116 kr på feelunique. Den er myyye bedre enn Aussie sin, og definitivt verdt de 16 ekstra kronene.
CafeLatte Skrevet 28. november 2010 #9 Skrevet 28. november 2010 Bruker Aussie 3min reconstructor kur,den koster ca 100kr på Vita om ikke jeg husker feil. Rimelig, god og lukter godt. Kjenner håret blir mykt med en gang. Man kan lese flere anbefalinger på nett,bl.a; http://chocolatesushi.blogg.no/1249589361_skjnnhetstips__aussie.html Hvor mye koster Redken sin kur? Henger meg på her har samme problemet.Den du snakker om synes jeg er helt fæl lukter så vondt,veldig stram lukt jeg blir svimmel av den.Håret blir mykt men fort fett igjen pga alle silikonene.Men bra den funker for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå