musikkglad Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Selv er jeg hekta på super mario galaxy 2. Men snart har jeg runda hele spillet 3 ganger så det hadde vært ålright med innspill fra dere om hvilket neste wii prosjekt jeg skal kjøpe meg.
Isis_ Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Zelda. Åja! Støtter den 100%! Tror jeg brukte lett over 120 timer på det spillet før jeg tok sistebossen. Og da hadde jeg ikke gjennomført alle småoppgavene mine engang!
musikkglad Skrevet 1. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2010 Aha, ja den har jeg såvidt hørt om. Den skal jeg jammen meg sjekke ut
cindarella Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Min favoritt er mario kart tror jeg. Det som er gøy med det spillet er at det alltid er noe å gjøre. Man må få gull på de og de banene for å få tilgang til den og den banen osb. Vinner man så og så mye får man en spesifikk bil og slikt. Gøy! Ellers gleder jeg meg noe hinsides til donkey kong kommer ut på wii om 18 (:D) dager! Jeg spiller ofte det gamle på super nintendo, og å få ny grafikk og nye baner på wii blir helt fantastisk!
Lykkelitenen Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Åja! Støtter den 100%! Tror jeg brukte lett over 120 timer på det spillet før jeg tok sistebossen. Og da hadde jeg ikke gjennomført alle småoppgavene mine engang! Signere. Når man spiller zelda gir man seg ikke før man har alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå