Gå til innhold

Forelsket i mannen, eller forelsket i følelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nå begynt å flørte litt med en kar jeg har holdt på med litt tidligere. Vi har ikke klart å bli noe par, men det er jeg som har holdt igjen. Har store problemer med å binde meg. Tror kanskje jeg skal prøve å kaste meg ut i noe igjen snart.

Det jeg blir veldig usikker på i forhold til denne mannen, er om jeg er betatt av han - eller selve spenningen ved å ha noen å sende meldinger med - kanskje skulle treffe osv.

Vi har vært venner i flere år, og merker spenningen er der, men jeg holder oppe en diger mur som han respekterer. Er selvsagt livredd for å slippe ned denne muren, da jeg er redd for å bli såret, og å såre han. Stoler ikke på at jeg kan klare et forhold i det hele tatt..

Noen her som har erfaring med å skille forelskelse i selve mannen fra forelskelse i følelsen? Jeg merker jo jeg får litt samme følelsen av forskjellige menn, også de jeg ikke vet om jeg liker godt eller ikke. Men likevel har jeg jo holdt han i livet mitt i lang tid og tatt han opp til vurdering mange ganger.. Vanskelig.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...