Gå til innhold

Blir pikken mindre i fylla?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sist helg hadde jeg sex med en fyr. Helt ærlig, jeg kjente ingenting!! Jeg satt på toppen da, er ikke den beste stillingen om utstyret er litt lite, men likevel...

Jeg er ikke bortskjemt med store saker fra før, exen hadde under gjennomsnittet (rundt 12 cm), men den funket mer enn nok:) Denne derimot må hatt en omkrets på mindre enn en finger:s

Kan man skylde på fylla? At den kanskje var slapp? Var mørkt så kunne ikke se:p

Har jo lyst å gi han flere sjanser! Vil ikke være en sånn som dumper gutten pga størrelsen. Pleier som sagt ikke være opptatt av det pga det det egentlig betyr lite når alt kommer til alt:) Men denne var ekstrem, følte ingenting jo. Merket ikke forskjell når han var inne eller ute.

Prøve igjen som edru?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man er full kan man miste følelsen litt.

Dersom du var full, klarte du nok ikke å kjenne godt nok fordi du var bedøvet av alkoholen.

Derfor skal du prøve igjen i edru tilstand ;)

Skrevet

Om man er full kan man miste følelsen litt.

Dersom du var full, klarte du nok ikke å kjenne godt nok fordi du var bedøvet av alkoholen.

Derfor skal du prøve igjen i edru tilstand ;)

Kanskje det ja;) Var ikke veldig full, men kan ha mistet følelsen litt. Var folk i naborommet også, så kunne ikke bevege oss så mye (pga bråk), det birdo nok og litt til at det ble slappe saker.

Vil nok prøve igjen:)

Skrevet

Når man er full har man ikke optimal blodgjennomstrømning -> ikke 100% erigert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...