Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg tenkte lage meg ei liste over ting som må gjerast i løpet av ei veka. Men eg treng visst litt inspirasjon. Har du eit fast vekesopplegg for diverse velværerutiner?

Tenkjer då på peeling, masker++++

Før lista di gjerne opp :) Ta med produkt også om du kan og vil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skifter endel på mitt hudpleieregime, men for tiden prøver jeg på noe slik...

Dagsplan (bruker enten MD Formulations, Matis eller Decleor):

Trinn 1 (morgen) - rens: MD Formulations Facial Cleanser + MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Spray

Trinn 2 (kveld) - rens: Matis Reponse Vitalite Cleansing (Emulsion + Lotion)

Trinn 2 (morgen) - korrigere: MD Formulations Continuous Renewal Serum

Trinn 2 (kveld) - korrigere: MD Formulations Vit-A-Plus Illuminating Serum + MD Formulations Vit-A-Plus Anti-Aging Eye Complex

Trinn 3 (morgen/kveld) - ekstra pleie: MD Formulations Critical Care Skin Repair Complex

Trinn 4 (morgen/kveld) - fukt: MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Lotion + MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Creme

Trinn 5 (morgen) - beskytte: MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF 20

(Innimellom erstattes trinn 3 og 4 med nattkremer eller balmer fra Decleor (har flere ulike typer).

Ukesplan:

Skrubb (onsdag/søndag): MD Formulations Face & Body Scrub

Maske (onsdag): MD Formulations Illuminating Masque

Maske (søndag): MD Formulations Firming Treatment Masque

Månedsplan:

Dyprens m.m. (1-2 ganger i måneden, søndager) - Decleor Reflet De Purete Deep Cleanser + Decleor Matiere A Gommer Velvet Sensation Peeling (da droppes skrubben fra MD Formulations) + Decleor Hydra Floral Moisturising Mask

Skrevet

Hver dag; rens og fukt (Dermalogica Special cleansing gel og Active moist) ansikt, dusj.

3-4 ganger i uka; vaske hår (Redken extreme).

Onsdag og lørdag; peele ansikt (Shine) og skrubbe kropp.

Barbering og napping av hår taes ved behov.

That's it. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...