Kløftfrid Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Eg tenkte lage meg ei liste over ting som må gjerast i løpet av ei veka. Men eg treng visst litt inspirasjon. Har du eit fast vekesopplegg for diverse velværerutiner? Tenkjer då på peeling, masker++++ Før lista di gjerne opp Ta med produkt også om du kan og vil!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg skifter endel på mitt hudpleieregime, men for tiden prøver jeg på noe slik... Dagsplan (bruker enten MD Formulations, Matis eller Decleor): Trinn 1 (morgen) - rens: MD Formulations Facial Cleanser + MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Spray Trinn 2 (kveld) - rens: Matis Reponse Vitalite Cleansing (Emulsion + Lotion) Trinn 2 (morgen) - korrigere: MD Formulations Continuous Renewal Serum Trinn 2 (kveld) - korrigere: MD Formulations Vit-A-Plus Illuminating Serum + MD Formulations Vit-A-Plus Anti-Aging Eye Complex Trinn 3 (morgen/kveld) - ekstra pleie: MD Formulations Critical Care Skin Repair Complex Trinn 4 (morgen/kveld) - fukt: MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Lotion + MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Creme Trinn 5 (morgen) - beskytte: MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF 20 (Innimellom erstattes trinn 3 og 4 med nattkremer eller balmer fra Decleor (har flere ulike typer). Ukesplan: Skrubb (onsdag/søndag): MD Formulations Face & Body Scrub Maske (onsdag): MD Formulations Illuminating Masque Maske (søndag): MD Formulations Firming Treatment Masque Månedsplan: Dyprens m.m. (1-2 ganger i måneden, søndager) - Decleor Reflet De Purete Deep Cleanser + Decleor Matiere A Gommer Velvet Sensation Peeling (da droppes skrubben fra MD Formulations) + Decleor Hydra Floral Moisturising Mask
FantasDick Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Hver dag; rens og fukt (Dermalogica Special cleansing gel og Active moist) ansikt, dusj. 3-4 ganger i uka; vaske hår (Redken extreme). Onsdag og lørdag; peele ansikt (Shine) og skrubbe kropp. Barbering og napping av hår taes ved behov. That's it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå