AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Hei, Jeg har null peiling på skinn, belter, og mannfolkklær generelt. Har noen noen tips til gode nettsider med skinnbelter av god kvalitet?
Gjest Lille-pus Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Hei, Jeg har null peiling på skinn, belter, og mannfolkklær generelt. Har noen noen tips til gode nettsider med skinnbelter av god kvalitet? Jeg drister jeg til å foreslå belter fra Belstaff. Kan være litt tricky å finne her hjemme (utenfor de store byene i alle fall), men det er flere nettbutikker som fører Belstaff. Prisene på Shopstyle var ikke så gale, men jeg har ikke prøvd den nettbutikken selv så den er langt med som et eksempel
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Takk for tipset, Lille-pus. Da har jeg i alle fall ett merke. Jeg må nesten legge til at beltene må måle 120+, og helst være relativt solide. TS.
Gjest Lille-pus Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Takk for tipset, Lille-pus. Da har jeg i alle fall ett merke. Jeg må nesten legge til at beltene må måle 120+, og helst være relativt solide. TS. Prøv med en kjapp telefon til Skabo på Paléet i Oslo De fører Belstaff så det er ikke helt umulig at de kan fortelle hvilken størrelse du bør se etter, og hvilke erfaringer de har med beltene Lykke til i jakten på det ene beltet som han aldri går lei av !
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Nå har jeg sjekket litt Belstaffbelter (på www.belstaff.com), og der ser det ut til at beltene kun går opp til 120. Skal jeg være helt ærlig er jeg litt skeptisk til et så kort belte, da faren min (ja, er han jeg skal kjøpe til ) fikk et litt for kort belte i fjor (også). :klø:
Gjest Lille-pus Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 (endret) Nå har jeg sjekket litt Belstaffbelter (på www.belstaff.com), og der ser det ut til at beltene kun går opp til 120. Skal jeg være helt ærlig er jeg litt skeptisk til et så kort belte, da faren min (ja, er han jeg skal kjøpe til ) fikk et litt for kort belte i fjor (også). :klø: Ok Da bør man jo så absolutt unngå at det skjer i år også. Intet er helt umulig skal du se De målene vi snakker om her er litt utenfor det som det går mest av, så da må vi bruke knollen litt Et google-søk etter "high quality extra long leather belts co.uk" gav et oppløftende resultet hos Journeyman. De håndlager sine produkter på Shetland, og beltene deres leveres opp til størrelse 49-53 " livvidde (53" er 134,6 cm) Valgte å legge søket til uk siden utvalget der pleier være godt, og det er enklere å få varen til Norge fra UK enn fra US (synes jeg da) Ta en titt på dem, om noe skulle falle i smak. I så tilfelle synes jeg det er litt viktig å påpeke det som står nedest på siden: bestespenne må bestilles ved siden av / i tillegg, spenne er ikke inkludert i prisen for beltet. Endret 2. november 2010 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 Tusen takk, lille-pus! Det er slike som deg som gjør KG til et slikt fantastisk sted å være. *sjekke ut linken* TS
Gjest Lille-pus Skrevet 2. november 2010 #9 Skrevet 2. november 2010 .......Ibestespenne må bestilles ved siden av / i tillegg, spenne er ikke inkludert i prisen for beltet. Oh ! Hold your horses ! Tusen takk for ros En ren fornøyelse MEN, det er rent sprøyt det jeg skrev i sitatet over her. Standard spennene velger man fra menyen og er inkludert i prisen. Spesial spennene er ikke inkludert..... Unnskyld. Helt og holdent min feil
Kamikatze Skrevet 2. november 2010 #10 Skrevet 2. november 2010 Hva med å snike litt i skittentøykurven, og se hvilken buksestørrelse gamlingen bruker? Og hvilken type? Bruker han jeans, er det fem cm bredde som gjelds. Bruker han chinos eller dressbukseting er det fire centimetre som er tingen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #11 Skrevet 3. november 2010 Hva med å snike litt i skittentøykurven, og se hvilken buksestørrelse gamlingen bruker? Og hvilken type? Bruker han jeans, er det fem cm bredde som gjelds. Bruker han chinos eller dressbukseting er det fire centimetre som er tingen. Blir nok ikke helt hverdagsbelte dette. Han kommer enten til å bruke det på turer (av alle ting) eller som finbelte (typ dressbukse). Jeg tipper jeg kjøper noe rundt fire cm, siden det helst ikke skal være for bredt. Men takk for tipset, det der hadde jeg egentlig ikke tenkt på..
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #12 Skrevet 3. november 2010 Oh ! Hold your horses ! Tusen takk for ros En ren fornøyelse MEN, det er rent sprøyt det jeg skrev i sitatet over her. Standard spennene velger man fra menyen og er inkludert i prisen. Spesial spennene er ikke inkludert..... Unnskyld. Helt og holdent min feil Alle kan gjøre feil. Det hadde vært verre var det omvendt. TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå