Gå til innhold

Har dere lister på hva dere ønsker i en framtidlig kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tøft! :smoke:

Så hvis du spør mannen i ditt liv om han kan gå ut med søpla, så syns du at han skal si nei? hehe

Gjør det sjøl! :ler:

Ja faktsik!!

Hvis han holder på med noen annet så er det da helt legitimt å si nei.

Årsaken til at man vil ha en mann som sier nei er at man ganske enkelt ikke vil ha en tøffelhelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den lille snabelen mellom bena som mange referer til som kompis, lillemann, lillehode, batongen, balltre, salamien......etc.....kjært barn har mange navn.

Men hvorfor i all verden skal man suge den AV?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingen liste du altså?

Så, hva kaller du det ovenstående da? :klø:

Den var jaggu god altså! :ler::skratte:

Huh?

Jeg har ikke en liste liggende i nattbordsskuffen, nei, med høyde vekt og vitale mål som skal falle innenfor en norm. Dog er det egenskaper som er viktige i en relasjon, så som moral og verdisyn. Dersom du skal kommentere, så kan du vel komme med noe fornuftig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor i all verden skal man suge den AV?????

Rart at det på engelsk heter Blobjob når det kunne ha hett sockoff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh?

Jeg har ikke en liste liggende i nattbordsskuffen, nei, med høyde vekt og vitale mål som skal falle innenfor en norm. Dog er det egenskaper som er viktige i en relasjon, så som moral og verdisyn. Dersom du skal kommentere, så kan du vel komme med noe fornuftig?

Hva kaller du dette? Han skal altså oppfylle:

1. Verdisyn

2. moral

3. godt forhold til famile

4. sosial

5. god omgangskrets

6. ha egne hobbier

7. noe å brenne for

8. trygg på egen seksualitet

9. glad i sex

10. trygg nok til å tåle at jeg får mye oppmerksomhet

11. stabil økonomi

12. tar vare på kroppen sin

13. en god samtalepartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faktsik!!

Hvis han holder på med noen annet så er det da helt legitimt å si nei.

Årsaken til at man vil ha en mann som sier nei er at man ganske enkelt ikke vil ha en tøffelhelt.

Men hva om hun lager middag og han bare ligger på sofaen og ser på TV som vanlig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det alle mennesker har til felles er at de etterspør de kvaliteter hos andre mennesker de mangler hos seg selv.

Det er derfor alle mennesker ønsker seg partnere som er trofaste, lojale og snille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva om hun lager middag og han bare ligger på sofaen og ser på TV som vanlig da?

Hvis det er meg på kjøkkenet og min mann på sofaen så spør jeg ikke om å ta ut søpla.

Søpla tar den av oss som skal ut neste gang (eller ungene).

Man MÅ ikke gå ut med søpla med en gang posen er full.

Jeg føler at de som på død og liv må ha ut søpla umiddelbart kan gjøre det selv. Man må ikke avbryte mennesker, uansett om de ligger på sofaen og sløver eller skriver forskningsrapport, for å gjøre noe som kan vente.

Men for de som spør han på sofaen: er det fordi man ikke liker at han lgger uvirksom på sofaen eller er det den søpla som er så viktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det alle mennesker har til felles er at de etterspør de kvaliteter hos andre mennesker de mangler hos seg selv.

Det er derfor alle mennesker ønsker seg partnere som er trofaste, lojale og snille.

Har du noengang truffet noen som ønsket seg en utro, illojal og slem partner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

....og nettopp derfor har vi alle litt Kaptein Ahab i oss :)

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var DYYYYYP! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er meg på kjøkkenet og min mann på sofaen så spør jeg ikke om å ta ut søpla.

Søpla tar den av oss som skal ut neste gang (eller ungene).

Og hvis det aldri skjer og det alltid blir du som må ta ut søpla?

Man MÅ ikke gå ut med søpla med en gang posen er full.

Jeg føler at de som på død og liv må ha ut søpla umiddelbart kan gjøre det selv. Man må ikke avbryte mennesker, uansett om de ligger på sofaen og sløver eller skriver forskningsrapport, for å gjøre noe som kan vente.

Men for de som spør han på sofaen: er det fordi man ikke liker at han lgger uvirksom på sofaen eller er det den søpla som er så viktig?

Resten av tankene dine er jeg enig med deg i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva kaller du dette? Han skal altså oppfylle:

1. Verdisyn

2. moral

3. godt forhold til famile

4. sosial

5. god omgangskrets

6. ha egne hobbier

7. noe å brenne for

8. trygg på egen seksualitet

9. glad i sex

10. trygg nok til å tåle at jeg får mye oppmerksomhet

11. stabil økonomi

12. tar vare på kroppen sin

13. en god samtalepartner.

Hæ? Oppfylle? OPPFYLLE????

Jeg trives best med folk som har samenfallende verider og moral som meg, alt det går under punkt 1 til 13. Det er ikke en liste, men eksempler på hva jeg legger i å ha samme verdier og moral som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er å ha en partner som har samme grunnleggende VERDIER som en selv. Med verdier mener jeg f.eks hva slags tanker man har om livet, et å være sammen, barn , familie, meninger og ståsted.

I tillegg har man jo det andre; det å kunne være gode venner, ikke bare en som liker hverandres utseende, det blir man jo lei av. Må være noe utfordrende og trygt ved resten. Latter, gode samtaler om alt og ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis det aldri skjer og det alltid blir du som må ta ut søpla?

Det er en situasjon jeg aldri har vært borti.

Jeg ber faktisk aldri noen om å ta ut søpla. Det gjør folk hjemme hos meg av seg selv. Har en sønn som så og si alltid ta med søpla uten at vi sier noe om at han skal gjøre det. Ellers så er det naturlig å ta med posen når man allikevel skal ut med hunden.

På "lista" mi vil nok "ha evnen til å tenke selv" være med!

(Men om det var slik at jeg alltid tok ut søpla fordi mannen alltid lå på sofaen: så tenker jeg at da har jeg nok vært med på å skape den situasjonen selv ved at jeg aldri sa ifra og alltid tok ut søpla selv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at mannfolk ikke akkurat er berømte for å vaske hendene altfor ofte når de har vært både her og der ;)

Men er virkelig mannfolk så lite renslige at kvinner må kreve renslighet??? :klø:

Neida, menn flest er sikkert flinke med hygienen. Men det finnes alltid unntak, og dette er en egenskap jeg absolutt ikke kan overse en mangel på. De fleste menn har også orden på livene sine, men det er allikevel noe jeg føler jeg burde være bevisst på å finne ut av før jeg involverer meg seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Oppfylle? OPPFYLLE????

Jeg trives best med folk som har samenfallende verider og moral som meg, alt det går under punkt 1 til 13. Det er ikke en liste, men eksempler på hva jeg legger i å ha samme verdier og moral som meg.

Det ser mistenkelig ut som en kravliste for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krav? Ja, kanskje det ser ut slik for deg, du har jo opplest og vedtatt at du krever i et forhold.

Jeg mener at verdier og moral bør sammenfalle, og herunder føyer en del ting seg, som nevnt over. Er det noen av disse som ikke stemmer, så bortfaller ikke mannen fordi han ikke oppfyller en form for kravsliste.

Jeg mener altså at det jeg nevnte over er egenskaper som handler om verdier og moral som betyr noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en situasjon jeg aldri har vært borti.

Jeg ber faktisk aldri noen om å ta ut søpla. Det gjør folk hjemme hos meg av seg selv. Har en sønn som så og si alltid ta med søpla uten at vi sier noe om at han skal gjøre det. Ellers så er det naturlig å ta med posen når man allikevel skal ut med hunden.

På "lista" mi vil nok "ha evnen til å tenke selv" være med!

Og hvem tror du har hjernevasket sønnen din til å "tenke selv" på å ta ut søpla? ;) hehe

Ikke noe galt i det altså. 100 ganger bedre at folk får litt sunn oppdragelse og gode vaner :)

(Men om det var slik at jeg alltid tok ut søpla fordi mannen alltid lå på sofaen: så tenker jeg at da har jeg nok vært med på å skape den situasjonen selv ved at jeg aldri sa ifra og alltid tok ut søpla selv.)

Det kan du godt si. Men alle er ikke gode å snakke til eller å samarbeide med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...