Gå til innhold

Jenter med fotfetisj

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har ikke fotfetisj selv. Kan kna og klemme på en jentefot, men noe mer enn det tror jeg ikke jeg ville ha gjort. Men nå har jeg møtt ei jente som virker å være veldig interessert i at hun skal gi meg foot job, og at jeg skal kysse, klemme og kose med føttene hennes.

Jeg har alltid trodd at dette var en greie enkelte av oss gutter hadde, så jeg ble ganske overrasket over forespørselene hennes. Foreløpig så har det blitt med foot job, men er egentlig ikke fremmed for det andre heller, for hun har vakre føtter (virker som hun er veldig obs på å ta vare på dem).

Men hvor utbredt er egentlig slikt hos jenter? Og ville dere jenter som eventuelt har en slik fetisj ha blitt veldig skuffet om gutten ikke er med på lek med føttene deres?

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Det er nok uten tvil mest utbredt blant gutta, men noen jenter er d vel også som blir ekstra kåt av føtter. Og du har truffet ei! Jippi :yvonne:

Anyway, jeg har ikke fotfetisj, men har andre fetisjer, og ja jeg ville blitt skuffa om typen eller han jeg holdt på med ikke ville. Kommer litt an på hva dere er for hverandre. Er d bare tilfeldige knullekompiser eller er dere noe mer? Skal man skape et forhold med en, så synes jeg det er uhyre viktig at han deler mine lyster eller er åpne for de. Hvis ikke kunne jeg ikke sett en framtid med han.. Det er MITT synspunkt, fordi seksuell utfoldelse er veldig viktig for min livskvalitet. Så det så! :) :)

Lykke til!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...