Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Min sambo og jeg har vært prøvere i 2mnd. Jeg har 6 dager forsinket mens, har tatt 2 tester hvor begge sier ikke gravid. Mens har ALLTID vært on time før! Har vonde murringer i magen, små uggen osv.. Tenker vel selv at jeg ikke gravid siden testene skal være så sikre, meeen har jo håp om at jeg skal være det likevel da.. *blunke* Er jo veldig typisk da, at mens for første gang!!... er forsinket når vi har begynt å prøve! Argh...

Hva tror dere?? Noen flere som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er 3. tråden du lager om dette temaet, så jeg tror du bør roe ned litt.

• Liker 2
Skrevet

Dette er 3. tråden du lager om dette temaet, så jeg tror du bør roe ned litt.

Oi !! Visste ikke det fantes en *tråd-teller* her inne. Godt å høre du holder tellingen!

Takk for svar, så hyggelig.

Skrevet

Kan, kan ikke... vanskelig å si. Jeg testet mange ganger da jeg var gravid, og fikk ikke positiv test før 8 dager etter IKM, så det kan jo hende at det er slik for deg også. Lykke til uansett!

Skrevet

ta en test om en uke om du ikke har fått mensen. Det er ingen her inne som kan si om du er gravid eller ikke, når testen viser negativt er det en viss sjans for at du er det, men ta en ny test om en uke eller noe. mensen min var også mye forsinket i begynnelsen , og 6 dager er helt normalt, og ihvertfall om man stresser.

Skrevet

Kan, kan ikke... vanskelig å si. Jeg testet mange ganger da jeg var gravid, og fikk ikke positiv test før 8 dager etter IKM, så det kan jo hende at det er slik for deg også. Lykke til uansett!

Tusen takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...