Gå til innhold

Trene mye

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i tre år allerede. For tiden bor hun i utlandet (studerer der), men hun kommer hjem i Mai, og avstanden går bra.

Vurderer å overraske henne med å være veldig trent til hun kommer hjem. Er allerede litt trent, men har f eks ikke helt synlig magemuskler ennå. Hvis jeg kjører på med treninga (og kosthold) fremover, så kan jeg få en veldig bra kropp til hun kommer hjem. Men, jeg lurer litt på hvordan dere jenter hadde reagert på noe slikt som dette. Mange liker jo en veltrent kropp, men ville dere mistenkt at han f. eks gjorde det for en annen jente hvis han plutselig slang en slik overraskele i fanget på dere? Eller bare blitt glad?

Vil jo selvfølgelig ikke at hun skal tro at jeg trener så mye for en annen jente, har bare lyst til å se veldig bra ut for henne når hun kommer hjem, men hun vil kanskje lure? Er det bedre å fortelle det mer underveis?

Og siste spørsmål, hvor trent liker dere at en gutt er? Selv kommer jeg til å trene mye styrke samtidig med kondisjon og ta en deffe periode ikke så lenge før hun kommer hjem for å få veldig synlige muskler, med minst mulig magefett. Syntes dere det er for trent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker mennene litt hverdagsfeite jeg. Sterke men ikke definerrte. Hihi. Kanskje jeg ville tatt det som et herlig kompliment om jeg visste det var for meg mannen gjorde det. Du må være en veldig fin kjæreste som vurderer jentas følelser på en sånn måte :rødme:

Gjest HunterLady
Skrevet

Så søtt!!!

Nei, jeg hadde ikke blitt sinna, men kommer jo litt an på hvordan hun er også. Er hun svært sjalu av seg, så vet man jo aldri. Men skulle absolutt tro at hun blir happy!! :jepp:

Tren i vei du!

Og jeg liker forresten menn med definerte muskler (ikke overdrevne). Men noe hverdagsfedme er nei takk!

Skrevet

Takk for svar til begge!

Så søtt!!!

Nei, jeg hadde ikke blitt sinna, men kommer jo litt an på hvordan hun er også. Er hun svært sjalu av seg, så vet man jo aldri. Men skulle absolutt tro at hun blir happy!! :jepp:

Tren i vei du!

Og jeg liker forresten menn med definerte muskler (ikke overdrevne). Men noe hverdagsfedme er nei takk!

Hva mener du er overdrevne muskler, at de er for store i seg selv eller at de kan bli for definerte?

Skrevet (endret)

Så søøøt!! Det kommer jo litt ann på jenta om hvordan ho tolker det. Spesielt hvis ho er sjalu av seg. Men hvis ikke så tror jeg nok hun vil bli glad. Er jo søtt at du vil se så bra ut som mulig for hennes skyld!

Når det kommer til muskler, så jo mer jo bedre :) Ingenting er så fint som en ribba mage og store armer :)

http://www.beauty-advise-4-stretch-marks.com/images/weightlift.jpg

nomnomnom.

Innlegget er endret

Bond, mod

Endret av Bond
Gjest Stinelin
Skrevet

Tror ikke du trenger å se ut som han i linken, men det er jo alltid hyggelig at menn gjør en innsats for å holde seg i form :jepp:

Skrevet

VM i tøffelhelt right here.

Tren for din EGEN skyld. Ikke la dama føle at hun har kontrollen over deg.

Skrevet

Du tar nok feil der, dama har ikke sagt noe om hvordan hun ønsker jeg skal være. Dette er noe jeg utelukkende gjør på eget initiativ.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror vi er for sent ute. Her er det en fyr som har mistet all rett til å kalle seg mann, som har gitt vekk manndommen sin til dama si. Bemerk at det er hun som sliter og jobber hardt (med studier) i mens han venter på og håper på å bli forsørget av henne.

Innen fem år er gått vil hun gå lei av tøffelhelten sin og heller finne seg en ekte mann. Sannsynligvis vil hun holde på med han bak ryggen på tøffelhelten en stund før han oppdager det og blir helt knust, lille stakkar. Så vil han sitte der og gråte som ei jente og snufse om, "hvordan kunne hun?!".

Det er så tydelig. Fyren kan like godt kappe vekk ballene sine med en gang, han vil likevel aldri få bruk for de så lenge han lever.

Gjest Lisajenta
Skrevet

IKKE GJØR DET! Vi jenter liker utrente gutter. Pene og trente gutter er alltid så utrolg arrogante uansett. Ikke bli en av dem. Det er kvinners plikt å slanke seg, trene og ta seg godt ut, ikke mannens. Vær deg selv og nyt livet. ;)

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Jeg tror jeg hadde mistet interessen for mannen om jeg måtte gjøre endringer for å tildredstille han. Da hadde det vært forelskelse med premisser og det blir feil for meg for i mine øyne er forlelskelse uten premisser. Da liker man alt ved personen og da mener jeg alt. Litt utenfor temaet her, men jeg synes det var greit med en ny innfallsvinkel..

Det blir litt sånn Elisabeth Andreassen sa: Jeg har ikke hatt problemer med vekta mi, men jeg har hatt menn som har problemer med vekta mi..

Gjest HunterLady
Skrevet

Takk for svar til begge!

Hva mener du er overdrevne muskler, at de er for store i seg selv eller at de kan bli for definerte?

Jeg tenker da på de som bruker bol. Typiske juksekropper. Er man naturlig trent, så blir man aldri for definert. Definerte muskler og synlige blodårer på menn er HOT !!

Skrevet

Jeg tror vi er for sent ute. Her er det en fyr som har mistet all rett til å kalle seg mann, som har gitt vekk manndommen sin til dama si. Bemerk at det er hun som sliter og jobber hardt (med studier) i mens han venter på og håper på å bli forsørget av henne.

Innen fem år er gått vil hun gå lei av tøffelhelten sin og heller finne seg en ekte mann. Sannsynligvis vil hun holde på med han bak ryggen på tøffelhelten en stund før han oppdager det og blir helt knust, lille stakkar. Så vil han sitte der og gråte som ei jente og snufse om, "hvordan kunne hun?!".

Det er så tydelig. Fyren kan like godt kappe vekk ballene sine med en gang, han vil likevel aldri få bruk for de så lenge han lever.

Hehe, latterlig innlegg. Jeg kan opplyse deg om at jeg både har høyere utdannelse og bra betalt jobb, så her er det ingen som trenger å forsørges.

Det er heller ikke snakk om å være tøffelhelt på noe som helst vis, for det er INGEN ANDRE ENN MEG SELV som tar initiativ til dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...