AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg praktiserer mye law of attraction, og bruker i den forbindelse drømmene mine for å se om jeg er på riktig "frekvens". For noen uker siden drømte jeg at jeg var på en bestemt flyplass i USA, den var tom, og jeg snakket med mamma på tlf. Like etter kom jeg i full fart mot et hav, og opp av havet fløy det en fugl. Husker ikke mer. Tolking av drømmen vil være: Å drømme om et hav betyr at underbevisstheten prøver å fortelle deg noe viktig. Å drømme om mor betyr kjærlighet og beskyttelse, tom flyplass betyr en reise må utsettes eller avlyses. For noen dager siden fikk jeg en kjempegod nyhet, jeg har fått et gratis opphold på et senter i USA i 3-4 uker. Jeg bestillte flybillett, og tenkte ikke over at jeg skulle fly via akkurat den flyplassen jeg hadde drømt om noen uker før. Tenkte i grunn ikke på det før det på nyhetene for 2 dager siden ble fortalt om bombebrev på vei til akkurat denne flyplassen. Nå lurer jeg veldig på om denne drømmen kan ha vært en advarsel?
Optimist6 Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 i følge min drømmeleksikon : å drømme om et hav betyr at du klar for å utforsker verden... det med tom flyplass står det ingenting om.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 i følge min drømmeleksikon : å drømme om et hav betyr at du klar for å utforsker verden... det med tom flyplass står det ingenting om. Jeg bruker droemmetydning.no, der hadde det en helt annen betydning. Har tydet via denne siden i 3 år, og mye har stemt skremmende bra. Det var litt det at jeg kom i full fart mot havet i drømmen også. Hm..
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg bruker droemmetydning.no, der hadde det en helt annen betydning. Kommer ikke inn der jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå