Christina_ Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Hei. Jeg har en liten gutt med klumpfot. Er det noen andre som har det her? Hadde vært hyggelig å snakke med noen andre som har det. Jeg har så mange spørsmål! Hvordan var det? Noen i familien som har hatt det før? Operasjoner, gipsing, skinne? Hvordan var det med barnehage? Støtteordninger? Vogn? Andre forum? Nysgjerrighet! Gjerne skriv her, men gjerne send meg en PM, hvis man ikke vil skrive her.
Christina_ Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2010 *dytte tråden min litt oppover*
Gjest Sara 72 Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Hei. Jeg har en liten gutt med klumpfot. Er det noen andre som har det her? Hadde vært hyggelig å snakke med noen andre som har det. Jeg har så mange spørsmål! Hvordan var det? Noen i familien som har hatt det før? Operasjoner, gipsing, skinne? Hvordan var det med barnehage? Støtteordninger? Vogn? Andre forum? Nysgjerrighet! Gjerne skriv her, men gjerne send meg en PM, hvis man ikke vil skrive her.
Gjest 2 Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Kan anbefale klumpfot-forumet på facebook
Gjest Absolut77 Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Hei. Jeg har en liten gutt med klumpfot. Er det noen andre som har det her? Hadde vært hyggelig å snakke med noen andre som har det. Jeg har så mange spørsmål! Hvordan var det? Noen i familien som har hatt det før? Operasjoner, gipsing, skinne? Hvordan var det med barnehage? Støtteordninger? Vogn? Andre forum? Nysgjerrighet! Gjerne skriv her, men gjerne send meg en PM, hvis man ikke vil skrive her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå