Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dumt spm kanskje, men spør likevel jeg siden jeg ikke finner ut av det selv.

Om jeg abb på Spotify med kr 99,- pr mnd - kan jeg da legge over spillelistene mine

på ipoden min? Uansett hvilken det er, el er det bare Iphone? Har en Nano jeg - går det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør du dessverre ikke, du må ha Spotify-program. Med iPhone hadde det gått.

Gjest padawan
Skrevet

du kan kun bruke Spotify på enheter som på en eller annen måte får koblet seg til internett på en eller annen måte (mobilt bredbånd eller trådløst og kablet nettverk)

Skrevet

Nei, det gjør du dessverre ikke, du må ha Spotify-program. Med iPhone hadde det gått.

Rettelse: Med iPod Touch går det. Den er iphone minus mulighet til å ringe (forenklet sagt).

Skrevet

Nei, dessverre så virker det kun på iPod touch or iPhone. Ikke de andre iPod variantene.

Men det er vel i grunn Apple sin feil som ikke tillater 3. part programmer.

Skrevet

Ja, for Apples produkter er det kun Touch og iPhone som støttes. Poenget mitt var at det begynner å bli en del andre merker som støttes, og dersom TS var heldig så kunne det kanskje hende at hun allerede hadde en telefon som var støttet. Isåfall ville man jo kunne dra nytte av Spotify Premium likevel...

Gjest padawan
Skrevet

Nei, dessverre så virker det kun på iPod touch or iPhone. Ikke de andre iPod variantene.

dette skyldes vel mer at de andre iPod-variantene ikek har støtte for WLAN/mobilt bredbånd. du får dermed ikek streamet musikken.

Ja, for Apples produkter er det kun Touch og iPhone som støttes. Poenget mitt var at det begynner å bli en del andre merker som støttes, og dersom TS var heldig så kunne det kanskje hende at hun allerede hadde en telefon som var støttet. Isåfall ville man jo kunne dra nytte av Spotify Premium likevel...

du må ha premium for å kunne bruke det på mobil. Spotify kan såvidt jeg vet brukes på Symbian, iPhone, iPad, iPod Touch, Android og Windows Mobile.

Gjest padawan
Skrevet

dette skyldes vel mer at de andre iPod-variantene ikek har støtte for WLAN/mobilt bredbånd. du får dermed ikek streamet musikken.

du må ha premium for å kunne bruke det på mobil. Spotify kan såvidt jeg vet brukes på Symbian, iPhone, iPad, iPod Touch, Android og Windows Mobile.

Skrevet

Det skyldes delvis at de ikke har mulighet for datatrafikk, og at de ikke har mulighet for å installere programmer. Det har uansett ikke noe å si. Den komplette oversikten over kompatible telefoner ligger på linken jeg viste til lenger oppe...

Skrevet

Tusen takk for alle svar - da var det som jeg trodde.....

Har HTC HD2 jeg og ser den kan ha Spotify - så nå ble jeg GLAD :):)

Ha en musikalsk dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...