AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg trenger 2 TV kontakter. (bokser) En i hver etage. Er det vamlig elektriker jeg ringer eller kanal digital? Er det noen som vet sånn ca hva dette vil koste? Veldig takknemlig for svar
Supraspinatus Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 (endret) Jeg trenger 2 TV kontakter. (bokser) En i hver etage. Er det vamlig elektriker jeg ringer eller kanal digital? Er det noen som vet sånn ca hva dette vil koste? Veldig takknemlig for svar TV-signaler er svakstrøm. Du trenger ikke være elektriker for å gjøre dette selv. Om du absolutt ikke har lyst eller kunnskaper så kan du ringe en svakstrømsmontør - fortrinnsvis din leverandør av TV-tjenester. Dersom dette er Canal Digital ringer du dem. Så sender de egne folk eller en av sine underleverandører. Om det er 2 dekodere ekstra du skal ha må du regne med ekstra leie for de to ekstra dekoderene. Avhengig av hvor langt strekket er ville jeg regnet ca 1000kr per punkt. Be om pris på forhånd! Så kan du evt høre med andre og sammenligne. Endret 1. november 2010 av Supraspinatus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå