Gå til innhold

Bli satt opp mot noen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis ei venninne ofte nevner "hvor mye du har til felles med ham\henne" eller liknende. Viser deg ett bilde og erter litt med at dere skal settes opp mot hverandre

Hvordan reagerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Prøvis

Tar det humoristisk, er ikke spesielt nærtagende og har mye selvironi så det hadde jeg ikke brydd meg om. hvis det hadde vært en fullstendig mismatch så hadde jeg ledd og sagt "takk for den".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det humoristisk, er ikke spesielt nærtagende og har mye selvironi så det hadde jeg ikke brydd meg om. hvis det hadde vært en fullstendig mismatch så hadde jeg ledd og sagt "takk for den".

Haha, gjør jo noe ala det men. Alle har jo liksom lyst å møte den såkalt perfekte partneren, jeg har jo ikke møtt henne enda men når du får høre at "hun liker det hun hører om deg" og jeg liker det som blir sagt om henne får du plutselig litt forhåpninger. Selv om jeg ikke i det hele tatt er på utkikk etter dame nett nå så blir det litt, back to 10endeklasse? :P

Setter meg sikkert opp for den nedturen nå ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvis

Haha, gjør jo noe ala det men. Alle har jo liksom lyst å møte den såkalt perfekte partneren, jeg har jo ikke møtt henne enda men når du får høre at "hun liker det hun hører om deg" og jeg liker det som blir sagt om henne får du plutselig litt forhåpninger. Selv om jeg ikke i det hele tatt er på utkikk etter dame nett nå så blir det litt, back to 10endeklasse? :P

Setter meg sikkert opp for den nedturen nå ;p

ta en sjans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...