FruN Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Vi skal gifte oss i Kongsberg kirke, en stor og VELDIG dekorert kirke, og føler andre dekorasjoner forsvinner i all pomp og prakt som allerede er der og at det blir unødvendig... Hva ville dere gjort i samme tilfelle? Og har noen her gifta seg i den kirken før?
Barcelone Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Nå har ikke jeg sett krken, men hvis den er så dekorert som du sier så hadde jeg nok droppet blomster i kirken. Ingen som legger merke til dem uansett =o)
minipia Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Nå har ikke jeg sett krken, men hvis den er så dekorert som du sier så hadde jeg nok droppet blomster i kirken. Ingen som legger merke til dem uansett =o) Enig, jeg har vært i mange bryllup og i kirken er det brudeparet som er i fokus, jeg kan ikke huske en eneste dekorasjon :-) Uansett, så pleier kirken å pynte med blomster og lys ved alteret.
FruN Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2010 Ja, det er det de sier de pleier, så for min del holder det
Barcelone Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Lykke til med bryllupet! Håper dere får en fantastisk dag!!!
Fluffe Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Hadde nok droppet pynt hvis kirken var fin.Har vært i mange bryllup og husker ikke en eneste blomst fra kirken
Lucky? Skrevet 3. november 2010 #8 Skrevet 3. november 2010 Vi droppet blomster inni kirken, men hadde to krukker på kirketrappen
kaprifolen Skrevet 6. november 2010 #9 Skrevet 6. november 2010 Vi hadde blomsterdekorasjoner på inngangsdørene til kirken! På alteret hadde vi bare noen enkle buketter i vaser (roser om jeg ikke husker feil, da leverandøren rotet bort liljene mine), som vi la på mine besteforeldres grav før vi kjørte avgårde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå