Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2002 #1 Del Skrevet 4. mai 2002 Noen som har en vannfast mascara og anbefale? -Lise- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 4. mai 2002 #2 Del Skrevet 4. mai 2002 Jeg bruker L'oreals Voluminous 4x og er veldig fornøyd med den!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 5. mai 2002 #3 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg bruker vannfast mascara fra Bodyshop og liker den veldig godt. Den holder veldig lenge og ikke drysser den heller! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 5. mai 2002 #4 Del Skrevet 5. mai 2002 Kanebos 38C. Den er vannfast helt til du bruker vann som er 38C eller varmere for å få den av. Du kan svette og grine med den, den sitter like godt. Så dusjer eller vasker du den vekk uten å få pandaøyne, fordi den løsner fra øyenvippene i små flak. Har brukt den siden jul, beste vannfaste mascara jeg har brukt. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 5. mai 2002 #5 Del Skrevet 5. mai 2002 Clarins vannfaste maskara er veldig god.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå