LineGourmet Skrevet 26. november 2013 Forfatter #81 Del Skrevet 26. november 2013 God kveld En rask oppdatering før det blir homeland med min kjære. Trente bodypump i går. Jeg var ganske sur og furten i går og hadde ikke helt den store dagen for å si det sånn men kroppen blir faktisk sterkere selv om man er i dårlig humør Triceps har blitt betraktelig bedre I dag har jeg ikke trent noenting - i stedet har jeg småshoppet litt julepynt-stæsj. Kjenner nå at det har vært digg med fri i dag for nå har jeg skikkelig lyst til å trene i morgen :smilblaa: Har booka meg på core og planen er at jeg skal ta meg en tur opp i styrkerommet å gjøre treningsprogrammet jeg fikk Kan nok være en fin kombinasjon med 2 bodypump pr uke + en på egenhånd med litt tyngre vekter og færre reps - Torsdag blir det bodybalance som jeg aldri har prøvd før - gøy med tai chi/ pilates /yoga? Godt mulig Fredag bodypump igjen. I'll be back soon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. november 2013 Forfatter #82 Del Skrevet 27. november 2013 For en dag!! Inne på SATS litt over 9 - opp i treningsrommet. På med gammel styrkemusikk på øret. Det ble ca sånn: Litt oppvarming med knebøy, markløft og rygghev - 20 kg. Markløft 30 kg - 12 stk x 3 Knebøy 30 kg - 12 stk x 3. jeg forsøkte først å få stanga over på skuldrene uten annen hjelp en armene, det gikk dårlig!! Men det er jo en grunn for at man har disse stativene som man kan bruke til å sette stanga på så stiller man seg under og får stanga opp på skuldrene Prøver nok å legge på en 5 kg på begge disse neste gang Benkpress 25 kg - 10 x 3 (med litt pauser på sett 2 og 3). 25 kg var perfekt vekt, hardt Ryggøvelse med manual 8 kg - 12 x 2 sett på begge sider. Dette var litt lett, tar 10 kg neste gang. Biceps - med stang 15 kg - 12 x 2 sett. Dips - med kroppsvekt 10 stk x 2. Så var det dritbra core-trening. Kjente jeg hadde dagen allerede på egenhånd der Nå har det jo gått akkurat 2 uker siden jeg startet. Jeg har vært igjennom stølhet og også vært litt sliten etter at jeg muligens gikk ut litt hardt Så nå, som første dag på uke 3 føler jeg at kroppen har tilpasset seg og er klar for å bli fit! Kjernemuskelaturen er mye bedre enn den var i utgangspunktet og nå er jeg liksom sterk nok til å gjøre øvelsene helt riktig og med å ta i ordentlig liksom... Jeg hadde nesten litt lyst til å trene litt kondis på tredemølle også, men park-tiden var i ferd med å løpe ut. Dermed hentet jeg 2 kjoler på posten som jeg bestilte fra Floyd her om dagen. 150 kr stk - mer enn 70 % avslag - noe jeg ikke kan fatte for kjolene sitter som et skudd, er i god kvalitet og kommer til å bli brukt! Wuhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. november 2013 Forfatter #83 Del Skrevet 27. november 2013 jeg har hengt meg opp på fitnessbloggen.... sjekk her a!! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gujO4xYSAdo Wow! sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå