Pasjonsblomst Skrevet 3. november 2010 #21 Del Skrevet 3. november 2010 Knallbra!! fremgang er viktig ja, føle at man er sterk osv.. men kan kan også komme til et punkt der man er fornøyd med å holde formen og har det bra der. Når begynner du med RYP? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. november 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 3. november 2010 Knallbra!! fremgang er viktig ja, føle at man er sterk osv.. men kan kan også komme til et punkt der man er fornøyd med å holde formen og har det bra der. Når begynner du med RYP? Har en treningsdate med broder'n på søndag. Så da skal jeg gjøre meg enda mer kjent rundt om i "gutterommet" her på lokale sats, også finne resten av 10 RM og finne ut hvilke varianter av øvelsene jeg skal ta. Ehm.. så regner med at jeg er i full gang fra hmm.. tirsdag?!! Yes! Tror vi sier det sånn. Du også? Jeg har stor tro på programmet og tror vi kan oppnå fantastiske resultater! Veldig opptatt av resultater i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 3. november 2010 #23 Del Skrevet 3. november 2010 Klart vi vil se resultater.. man tror liksom kanskje ikke helt på det i starten, for man er jo seg selv. Men en selv kan både se og føles veldig forskjellig ut! Hjem fra trening idag tenkte jeg at hvis jeg trener hver dag og følger Zuzanas opplegg med treningen, kjører samme intensitet/teknikk og spiser 5 måltider slik hun gjør..hadde jeg da fått kroppen hennes? (ok: måtte visst tatt litt silikon også da).. Det er litt spennende tanke.. IKKE at jeg vil det.. orker det.. hun har så lav fettprosent, at jeg er redd formene mine forsvinner da. skjønner på en måte at topptrente damer velger silikon? Hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 5. november 2010 #24 Del Skrevet 5. november 2010 Gleder meg sånn til treningsdaten din på søndag Blir gøy å se dine 10RM! Stas med RYP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 6. november 2010 #25 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg gleder meg jeg å, til oppdateringer fra deg i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 6. november 2010 #26 Del Skrevet 6. november 2010 Spennende! Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. november 2010 #27 Del Skrevet 7. november 2010 Idag er det oppstart!! For meg også! Gleder meg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. november 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 7. november 2010 Så hyggelig at dere følger opp alle sammen Ikke lett å snike seg unna her Jeg har blitt snørrete og forkjøla etter tur ut på byen på fredag, men ikke så ille at jeg ikke skal trene Gleder meg til å trene, det blir en slags test økt. Finne ordentlig 10 RM, og så gå for et par sett. Jeg har jo egentlig finni det meste, mangler bare noen få øvelser og å finne ut hvilken variant jeg skal ta. Prøver nok frivekter på både knebøy og benkpress i stedet for stativ, etter press fra dere Har ikke trent siden onsdag nå og føler meg ganske dvask etter masse pizza og cola i går.. Jeg starter spisedagen før jeg er i gang med programmet Ha en god treningssøndag alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. november 2010 Forfatter #29 Del Skrevet 7. november 2010 Over 2 timer trening med broder'n unnagjort Det var lærerikt, sosialt, gøy og bra og alt på en gang Litt lange pauser i mellom så klart i og med at vi tok annenhvert sett. Her er resultatene: Knebøy- frivekter (ingen barnevakt-maskin ) 40 kg x 10 50 kg x 6 + 4 45 kg x 8 + 2 10 RM settes til 50 kg Benkpress - frivekter (ingen smith maskin her heller) 40 kg x 5 35 kg x 6+4 35 kg x 4 + 4 (med god hjelp av brodern her.. ) Jeg skriver altså 4 + 4 fordi jeg må ha pause for å fullføre settet liksom.. You see? Good! 10 RM 35 kg Roing bredt grep i maskin 35 kg x 12 35 kg x 12 35 kg x 12 Tok også roing bredt grep i kabelmaskin på slutten 25 kg x 10, 3 sett. Kommer til å bruke kabelmaskinen og setter 10 RM til 35 kg. Arnoldpress med manualer 9 kg x 6 8 kg x 8 7 kg x 10 10 RM settes til 8 kg's manualer. Brodern var veldig flink med å lære meg riktig teknikk her. Nå blir det veldig fine skuldre snart! Broder'n overtalte meg også til å kjøre manualer på triceps, med begrunnelse hvor godt det tar i sidemuskelatur og bla, bla, bla.. Tricepspress med manualer Her ble det mye prøving og frem og tilbake men ca sånn: 8 kg x 6 7 kg x 5 5 kg x 12 Jeg setter 10 RM til 7 kg pr stk Biceps curl - scottcurl http://www.iform.no/pub/art.php?id=281 14 kg x 8 og fant ut at dette var alt for lett 17 kg x 12 17 kg x 12 10 RM 20 kg. Strakmark 35 kg x 10 35 kg x 10 35 kg x 10 Denne kommer jeg til å ta med fast, men legger den inn rett etter knebøyen. 10 RM 40 kg. Mage tar jeg i utøyningsrommet. Sit ups på ball (herre gud, det tar godt! :dåne: ) Planke + sideplanke Jeg er altså superfornøyd med dagens sosiale økt. Tror jeg føler meg litt mer hjemme oppe i avdelingen der nå og gleder meg til å komme i gang på tirsdag med Ipod på øret og effektive sett Jeg kommer til å kjøre intervallene 2 ganger i uka som er anbefalt. Har ikke brydd meg med å finne ut av noe her, da jeg vet at å jogge i det hele tatt er ganske kondisjonsfremmende for meg :gjeiper: Nå skal jeg lage hjemmelagd wienersnitzel på indrefilet av svin og spinat-risotto! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 7. november 2010 #30 Del Skrevet 7. november 2010 Imponert over sterke 10RM'er hos deg! Viser godt at gruppetimer gir god styrke! Er ikke vanlig at vi jenter hopper rett på 40kg benkpress liksom :gjeiper: Skal bli spennende å følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. november 2010 Forfatter #31 Del Skrevet 7. november 2010 Imponert over sterke 10RM'er hos deg! Viser godt at gruppetimer gir god styrke! Er ikke vanlig at vi jenter hopper rett på 40kg benkpress liksom :gjeiper: Skal bli spennende å følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 7. november 2010 #32 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Jøye meg! Du sterke menneske!! Blir så glad av å lese at du koste deg i styrkeavdelingen Masse lykke til videre med programmet. Blir kjempegøy å følge deg! Endret 7. november 2010 av -Sarah- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 7. november 2010 #33 Del Skrevet 7. november 2010 Skal si! Ser at du har trent styrke før, ja! Og bra du trener frivekter også, ingen smith som passer på. Kjenner jeg er veldig gira på benkpress selv... vil nok bytte den før neste runde tenker jeg, kjører skråbenk nå. Morro å høre at du også liker deg og hører hjemme i frivektsavdelinga nå! Blir jo bare mer og mer inspirert av dere som også trener RYP Så håper vi på en heidundranes ny uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. november 2010 Forfatter #34 Del Skrevet 7. november 2010 Så gøy og smigrende med imponerte tilbakemeldinger fra dere sterke jenter selv Ulempen med litt grunnlag er nok at progresjonen blir desto tyngre. Det blir spennende å se hvordan det går. Jeg er ekstremt sliten i ryggen! Jeg må legge meg ned på sofaen :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 8. november 2010 #35 Del Skrevet 8. november 2010 Hvordan har musklene det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. november 2010 #36 Del Skrevet 8. november 2010 ojojoj, glemte helt å kommentere hos deg igår.. (var inne og leste da ) Way to go! Du har kjempeutgangspunktet, noe sterkene enn meg ser jeg (skal ikke så mye til da ) Når er skikkelig oppstart? (eller var det igår?) Håper kroppen føles grei idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. november 2010 Forfatter #37 Del Skrevet 8. november 2010 Hvordan har musklene det i dag? Haha.. godt spørsmål Må si jeg føler meg litt låst på skuldre og triceps-området :gjeiper: Den arnold-pressen er virkelig noe annet enn vanlig skulderhev (altså, sånn vanlig rett opp), og franskpressen langt bakover der har virkelig gjort noe med noen muskler jeg har under ribbeina også. Kjenner også hamstringene trekker seg mer og mer sammen nå også.. Men det er deilig! Resten er ok _____________________________ Sunt middagstips: Linsesuppe http://www.klikk.no/mat/spise/article559532.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. november 2010 Forfatter #38 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Når er skikkelig oppstart? (eller var det igår?) Håper kroppen føles grei idag Det blir trening i morgen. Uke 1, økt 1 Endret 8. november 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 9. november 2010 #39 Del Skrevet 9. november 2010 Gartulerer med bok- og lykke til med RYP! Skal sjøl testa det utpå nyåret, så bra å følga dåkke som er på bølgen allerede. Du er jo allerede kjempesterk (misunnelig, eg???), og no blir du vel reine amasonen!!! Kos deg på trening i dag- vi avventer rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. november 2010 Forfatter #40 Del Skrevet 9. november 2010 nei, det funka ikke nei. Hadde hørt rykter om at mylog.no var enkel å legge inn både program og resultater og kopiere fra, men det funka nå ikke for meg da :dåne: Vel, jeg har kg og repitsjoner jeg skal gjøre på ark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå