Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal også til Thailand - i februar. Det blir min 9. reise ned dit. Jeg og familien min har hus i Huahin, en veldig liten, men fin by. Her er det muligheter for å slappe av, gode shoppingmuligheter, strandliv, uteliv, og mye forskjellige aktiviteter for små og store! Innen sistnevnte så finner du elefantsafari, dykking, go-kart, bowling, kino(for deg som heller vil sitte å se film.. he he) Det er også kobra-show, doy-boy-show, og mye andre spennende aktiviteter! Stranden i Huahin er 5 km lang, og der er flere "strandboder" hvor du kan bestille mat og drikke! Det er flere marked, som selger klær, smykker o.l til en veldig billig penge! Hvis du ikke liker å gå ute på marked blandt mye folk, er det også et stoort shopping senter som ligger sentralt i byen. Her inne finner du et utvalg av fake/ekte merkeklær, matbutikker, møbelbutikk, skobutikk, caféer, resturanter, små boder - rett og slett hele pakka! Vil virkelig anbefale å reise til Huahin. Hvis du er en av dem som liker å bo litt avsides - kan jeg også anbefale å leie et hus! Her er du for deg selv, og kan slappe av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...