AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Del Skrevet 31. oktober 2010 Skal du gå julebukk i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awsome Skrevet 31. oktober 2010 #2 Del Skrevet 31. oktober 2010 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 31. oktober 2010 #3 Del Skrevet 31. oktober 2010 nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 31. oktober 2010 #4 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det sluttet jeg med for 20 år siden. Det var koselig da, men det er vel en barneting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 31. oktober 2010 #5 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg gjorde det da jeg var liten, men gikk bare til mormor og morfar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 31. oktober 2010 #6 Del Skrevet 31. oktober 2010 Julebukk gikk jeg lenge på østlandet, men flyttet til vestlandet da jeg var 10 år. Der gikk vi nyttårsbukk helt til vi var 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #7 Del Skrevet 31. oktober 2010 Voksne og store ungdommer kan også gå julebukk. Er ikke så uvanlig at man går fra dør til dør og får en dram på hvert sted. Vi har i hvertfall hatt besøk av noen sånne på hytta, det var veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 31. oktober 2010 #8 Del Skrevet 31. oktober 2010 Slutta vel med å gå julebukk etter første året på ungdomskolen om jeg husker rett. Hadde uansett ikke gått i år, der jeg kommer fra går de julebukk 13. dag jul, 6. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 31. oktober 2010 #9 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ja, skal prøve og få gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 1. november 2010 #10 Del Skrevet 1. november 2010 Hihi, nei, føler jeg er litt for gammel for det. Men gikk julebukk før da, og det var moro!!!! Gøyeste var da vi kom hjem og tømte alt gotteriet vi hadde fått på bordet... Rene julaften på nytt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #11 Del Skrevet 1. november 2010 Man går ikke julebukk, man går turing fra gård til gård for å smake på maltølet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå