Ember Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Vil dele en god-vond-god opplevelse med dere jeg. Det har seg slik at da jeg trente fotball tidlig i tenårene var ikke knær og ankler helt glad for dette, så de har vært "herpa" ever since. Nå er jeg 28 og ting begynner å bli bedre, så på torsdag tok jeg sjansen og deltok på hele styrketreningsdelen under en ungdomstrening i klubben jeg trener i. Vi tok 30-40 spensthopp totalt, og knærne mine murret ikke en gang Jeg har ikke tatt spensthopp i nevneverdige mengder på 10-15 år, så gjett om jeg var happy! Har vært aktiv hele tiden, men det har vært mye knærne mine ikke har latt meg gjøre. Nå ser jeg lys i enden av tunnelen... Så kom fredagen og lørdagen med de heftigste støle lårene (og rumpa), og det eneste jeg klarer å tenke når jeg stabber meg rundt er "jippi" Snakker om masochist...
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Adrenalinkicket man får i etterkant av en hard treningsøkt er bare herlig! Stølheten er et smertefult minne om dette, så det er kanskje ikke noe rart at du nyter det - spesielt med tanke på at du gjorde noe du ikke har gjort på flere år.
Gjest scorpius Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Elsker å være støl - det er en positiv smerte
SmallTalk Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg kjenner følelsen, og det er fælt å si det, men det er faktisk ganske godt! Steppa inn som kriseberedskap på en fotballkamp tidligere i høst for laget jeg spilte på før jeg "la opp", og jeg var helt for jævlig støl i flere dager etterpå. Hadde ikke sparket en ball på ca 2 år og knapt nok løpt skikkelig på 2 år, og var nok litt optimistisk. Jeg kjente godt hvorfor jeg slutta, beina mine likte ikke kampen spesielt bra. Etter å ha operert begge beina for hallux valgus, så tåler ingen av dem taklinger spesielt godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå