Gå til innhold

Jeg blir ikke våt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uansett hvor kåt jeg er, så blir jeg veeldig lite våt nedentil. Det er igrunnen et ganske stort problem for meg. Kan jo selvsagt bruke glidemiddel, men det hadde jo ikke gjort noe om jeg kunne hatt deilig sex _uten_ det innimellom ...

Jeg er ganske så trang i tillegg.. så det blir så vanskelig å få kuken inn når jeg ikke er skikkelig våt. Og så blir det jo ubehagelig.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hvor kåt jeg er, så blir jeg veeldig lite våt nedentil. Det er igrunnen et ganske stort problem for meg. Kan jo selvsagt bruke glidemiddel, men det hadde jo ikke gjort noe om jeg kunne hatt deilig sex _uten_ det innimellom ...

Jeg er ganske så trang i tillegg.. så det blir så vanskelig å få kuken inn når jeg ikke er skikkelig våt. Og så blir det jo ubehagelig.

Noen tips?

Bytt fil

Skrevet

Drikk mer vann:p

Går du på p-piller eller noe lignende?

Skrevet

Drikk mer vann:p

Går du på p-piller eller noe lignende?

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Det kan jo være medisinske grunner til at du er veldig "tørr", ta en sjekk hos gynekolog eller lege?

Gjest HunterLady
Skrevet

Bruker du tamponger?? Ikke gjør det om du sliter med tørre slimhinner. Det kan også være en bivirkning av medisiner eller p-piller. Ta en tur til legen. Inntil videre må dere nesten bare bruke glidemiddel.

Her brukes også glidemiddel hver gang, men det er fordi han er så stor og jeg blir veldig fort sår om vi ikke bruker noe. Vil jo ha sex ofte, og da må glidemiddel tas i bruk ja. :gjeiper:

Skrevet

Sikker på at du tenner på kjæresten din?

Gjest Realdoll
Skrevet

Det at du er tørr kan godt bare være det at du ikke har veske nokk i kroppen. Det er overskuddsvesken som går til slike funksjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...