AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 ..eller synger kanskje sexlivet på siste verset når mannen har passert 40? Merk: nytt forhold og forelskelse
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Om jeg var 80 år, ville jeg ha gått for den dealen, om jeg hadde muligheten. Endret 30. oktober 2010 av Margareth
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 I nytt forhold og forelskelse vil det alltid være høy sengeaktivitet! Att han er 40 har ingenting å si da.
Kråkesaks Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Ja, en på 40+ kan være god i senga. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 MIn mann er i midten av 40-årene, og vi har det flott i senga. Har sex minst annen hver dag, og det selv etter et tosifret antall år sammen :rødme: Men, slikt er individuelt, og selv menn i 20-årene kan ha problemer. Så noen garanti er det ikke, og slett ingen garanti at han er god i senga (=vet hva han holder på med). Men det er ikke slik at 40-tallet automatisk betyr slappfisk
Gjest susi Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Dater en mann på 50, og han er den beste jeg har hatt. Ståpikk flere ganger om dagen, og han er super i senga. Sørger alltid for at jeg blir tidfredsstilt før han kommer. Og første mann som har fått meg til å sprute. Fantastisk! Men jeg har sannsynligvis vært utrolig heldig. Aldri om jeg bytter ham ut i yngre såkalte virile fyrer!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #10 Skrevet 30. oktober 2010 Tror de er best i 40-50-60 åra, siden de har god erfarig og har full kontroll over utstyret sitt
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2010 #11 Skrevet 30. oktober 2010 Selvfølgelig! Menn er som god vin - de blir bare flinkere og deiligere med årene. Kvinnene derimot... Nei, de er som melk. Kort holdbarhetsdato. De ser ut som hekser etter fylte 25. Ta det med ro. Vi kvinner ELSKER modne menn.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 30. oktober 2010 #12 Skrevet 30. oktober 2010 ..eller synger kanskje sexlivet på siste verset når mannen har passert 40? Merk: nytt forhold og forelskelse I all verden? Selvsagt er det mange, mange, mange menn - (kanskje menn flest?)som er 40+ (og gjerne 50+ også) som er helt topp elskere. Vel og merke de veltrente, de som tar vare på seg selv, og er kostholds- og treningsbevisste, samt relativt oppegående på de fleste plan. Ellers vil du kanskje merke når du selv blir eldre, at dine tanker og holdninger, til blant annet sex, ikke vil endres så mye. Det er i alle fall min oppfatning.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #13 Skrevet 30. oktober 2010 Vel og merke de veltrente, de som tar vare på seg selv, og er kostholds- og treningsbevisste, samt relativt oppegående på de fleste plan. Det er mange som ikke er alt det du ramser opp her som er over 40 og gode i senga også. Helt vanlige, friske menn.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #14 Skrevet 30. oktober 2010 Det er mange som ikke er alt det du ramser opp her som er over 40 og gode i senga også. Helt vanlige, friske menn. Veel...det er en kjensgjerning at folk som er bevisste på sitt kosthold og som trener jevnlig, også når de er 40++++, vil nyte godt av dette i forhold til sitt sexliv. Som du vet, ser en veltrent kropp bedre og mer innbydende ut enn en dvask og slapp en der fettet henger. Sånn er det bare. Ut og tren med deg!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #15 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg hadde en elsker på 40 (er i tyveårene selv) som kunne kjøre på 10 ganger i løpet av en kveld/natt.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #16 Skrevet 30. oktober 2010 Veel...det er en kjensgjerning at folk som er bevisste på sitt kosthold og som trener jevnlig, også når de er 40++++, vil nyte godt av dette i forhold til sitt sexliv. Som du vet, ser en veltrent kropp bedre og mer innbydende ut enn en dvask og slapp en der fettet henger. Sånn er det bare. Ut og tren med deg! Ja, men helt vanlige 40+-åringer kan også være skitgode i senga.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2010 #17 Skrevet 30. oktober 2010 Ja, men helt vanlige 40+-åringer kan også være skitgode i senga. Så det å være sunn og aktiv og å bry seg om utseendet sitt er unormalt?! Ja, kanskje de fleste kvinner ligger med hva som helst, men det finnes enkelte som stiller visse krav.
Piper Skrevet 30. oktober 2010 #18 Skrevet 30. oktober 2010 I all verden? Selvsagt er det mange, mange, mange menn - (kanskje menn flest?)som er 40+ (og gjerne 50+ også) som er helt topp elskere. Vel og merke de veltrente, de som tar vare på seg selv, og er kostholds- og treningsbevisste, samt relativt oppegående på de fleste plan. Ellers vil du kanskje merke når du selv blir eldre, at dine tanker og holdninger, til blant annet sex, ikke vil endres så mye. Det er i alle fall min oppfatning. Så de veltrente blir automatisk god i sengen? Det var dagens beste, for selv blant de finner du forskjeller. Og til ts: Når du må stille et slikt spørsmål, vil jeg anse deg som en meget umoden person. Beklager, men hva tror du egentlig om en mann i 40 årene? Og kan jeg spørre hvor gammel du er?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #19 Skrevet 30. oktober 2010 Så det å være sunn og aktiv og å bry seg om utseendet sitt er unormalt?! Ja, kanskje de fleste kvinner ligger med hva som helst, men det finnes enkelte som stiller visse krav. Det er ikke unormalt, men det er ikke alle som trener.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #20 Skrevet 30. oktober 2010 Tull og tøv. Erotikk og gode opplevelser seksuelt har ingenting med alder å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå