Gå til innhold

Er jeg fullstendig desperat og tåpelig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

NOE er det iallefall..

Jeg er singel, og har forsåvidt alltid vært det. Har jo rotet med noen karer, men det har aldri blitt ordentlig seriøst. Mye pga at jeg er så lite pratsom.

Men uansett.. jeg har to venninner som pleier å reise til nabobyen for å feste. Jeg ble med dit en gang, flørtet med en fyr og vi hadde sex. Hørte aldri noe fra han igjen. (jeg skal forresten slutte å ha sex med en gang jeg treffer menn.. det er jo bare noe forbanna tull :P)

Men nå har disse venninnene mine funnet hver sin kar der. Så de reiser dit hver helg. De er ikke sammen med disse mennene, men de er på gang, og de vil jo selvsagt overnatte hos fyren sin. Så da blir det et problem hvis jeg skal være med; hvor skal jeg sove? :P

De er ivrige etter å finne en fyr til meg. Og de har visst meg flere alternativer på facebook. En av fyrene de har vist meg, er veldig kjekk. Han er slik som jeg ønsker; høy, mørk... og han går på jakt, fisker osv. Akkurat slik jeg ønsker meg.

Denne fyren hentet meg og venninnene mine da vi var i nabobyen sammen. Men jeg så han ikke ordentlig, jeg satt rett bak han i bilen, så jeg så bare øynene, og litt av profilen : -p

Han så virkelig kjekk ut!

Men det som er... jeg har prøvd å se på profilen hans på facebook, men siden jeg ikke er venn med han, så får jeg ikke sett veggen, bildene o.l.

Så nå kommer det som gjør at jeg føler meg så fæl: Jeg vet passordet til facebookprofilen til venninna mi. Så jeg logger meg inn på hennes profil flere ganger om dagen, for å se på bildene av han. Jeg er jo helt SPRØ! Hvorfor gjør jeg det? Jeg aner ikke selv nemlig.

Jeg gjør ingenting annet på profilen. Ser ikke på mld, chatten osv. Det får hun ha for seg selv.

Men jeg må jo være helt sinnsyk som føler et behov for å se på denne fyren hele tiden.. jeg kjenner han jo ikke at all:S

What to do? Jeg vil jo ikke fortelle venninnene mine at jeg er "facebookforelsket" i denne fyren.. og jeg kan jo ikke komme i kontakt med han heller. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan jo ikke bare legge til en fyr jeg aldri har møtt ordentlig? Da virker jeg jo IALLEFALL idiot ;)

Må vel heller begynne i det små, og poke? hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Jeg veit ikke hva du syns, men jeg hadde hvertfall syns det var rart å bli poka av en dame jeg ikke kjenner.

Hun: *poke*

Meg: jaha? hvem **** er du? :forvirret:

:fnise: Hadde likt det mye bedre om en dame la meg til fordi hun ville bli kjent med meg :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir glad hvis en gutt jeg synes er kjekk poker meg eller legger meg til. Det beste er kanskje å sende en melding til innboksen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Driver voksne mennesker og poker hverandre på FB? Det virker på meg helt fjortis. Hvorfor ikke heller sende han en melding på FB? Det kan man jo, selv om man ikke er venn med vedkommende. Om FB er den eneste muligheten for kontakt med denne mannen, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Prøvis

Driver voksne mennesker og poker hverandre på FB? Det virker på meg helt fjortis. Hvorfor ikke heller sende han en melding på FB? Det kan man jo, selv om man ikke er venn med vedkommende. Om FB er den eneste muligheten for kontakt med denne mannen, mener jeg.

Som "gammel" dame så er jeg enig med deg, men husker at jeg ikke var like tøff da jeg var yngre, da var det mye tolking og lite av å spørre rett ut. :) Nå er det annerledes, har ikke tid til å kaste bort tiden på det, rett på sak med en gang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...