Bø Skrevet 10. oktober 2003 #1 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg kjøpte mitt første leketøy i dag; en G-orm. Men jeg syns batterilokket sitter på så dårlig. Uansett hvor hardt jeg setter det på, så er det bare og dra det av igjen. (Jeg hører at det fester seg på begge sider, men allikevel så sitter det ikke.) Den skal jo egentlig være vanntett, og jeg fikk beskjed på butikken at det derfor var vanskelig å få av. Jeg har ikke så VELDIG lyst til å ta den med tilbake til butikken, for å reklamere på den i morgen. Så til dere som har en: får dere lokket til å sitte skikkelig? Eller er det nok å bare dra, uten å klemme på sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 11. oktober 2003 #2 Del Skrevet 11. oktober 2003 Den sitter som bare pokker.. Burde gå tilbake hvis den ikke sitter skikkelig. Må nesten være feil på den i.o.m at den skal være vanntett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MindCrime Skrevet 11. oktober 2003 #3 Del Skrevet 11. oktober 2003 Prøv å handle fra en seriøs nettbutikk... de selger ikke lenger den vanntette utgaven (generasjon 2) siden det er ett GODT kjent problem at batterilokket ikke sitter skikkelig på denne vibratoren. Sånn rundt regnet 50% av vibratorene får problemer med batterilokket i løpet av under 3 måneder... Det beste er å IKKE oppbevare batteriene i vibratoren om dne ikke er i bruk... det kan du bare glemme med g-ormen generasjon 2... om du tar batteriene ut og inn ofte går den enda kjappere istykker. Men når det nå først er skjedd, send den i retur og forlang ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå