AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Tidligere hadde jeg inntrykk av at et flertall menn har i hvert fall noe hårvekst på brystkassen. Men nå til dags når man ser menn uten skjorte på bilder eller i virkeligheten, så er det nesten aldri et hårstrå å se. Er det virkelig blitt SÅ vanlig å barbere eller vokse brystkassen? Eller tar jeg feil om at de fleste menn har hårvekst? Jeg synes det er en forferdelig uskikk at menn vil se mindre maskuline ut ved å fjerne håret. Men poenget mitt med tråden er egentlig ikke å si hva jeg syns, men å finne ut om det egentlig er mer uvanlig enn jeg trodde for menn å ha hårvekst? Finnes det noen statistikk på dette? Prosent med hår på brystkassen? :gjeiper:
Gjest wahaj Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Det er vel hipp som happ, tror jeg. Min siste x og nåværende samboer har ikke hår på brystet iallfall. Men x'en før der igjen hadde det.
Gjest Kim Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har ikke så mye som et hår på brystet, har også veldig lite hår på armene. Har vel heller ikke verdens kraftigste skjeggvekst (tar ca. 5 dager å gro en bra 3 dagers) så slikt henger nok litt sammen.
Djungelvrål Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Hvis en mann har lite eller veldig spredt hårvekst på brystet er det stygt, kan like gjerne barbere. Liker best mye hår eller ingenting jeg. 1
Gjest Thefainter Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Hvis en mann har lite eller veldig spredt hårvekst på brystet er det stygt, kan like gjerne barbere. Liker best mye hår eller ingenting jeg. Jeg har ikke skog på brystet, men det er en gruppe hårstrå som står sammen Syns de er fine, jeg
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Er mange menn som ikke har hår på brystet uten at de barberer seg. Selv synes jeg nå menn burde fjerne kroppshår også.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #7 Skrevet 31. oktober 2010 Tror du tar litt feil. Mange menn har kraftig hårvekst på brystet, men andre har ingenting eller kun noen få hår. Selv er jeg i slutten av 30-årene og har kun ett og annet hår som dukker opp - som jeg fjerner med pinsett.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #8 Skrevet 31. oktober 2010 Har vært sammen med skog og bar. Har et inntrykk av at menn med oransj hår har mindre/ingen hårvekst rundtomkring..
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #9 Skrevet 31. oktober 2010 De jeg har vært sammen med har hatt godt med hårvekst på brystet, syns det er flott jeg Men andre jeg har vært borti har vært helt glatte... Hipp som happ
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå