Chiyo Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Okay så for flere dager siden prøvde jeg å åpne internet explorer, men det gikk ikke. Jeg fikk bare denne beskjeden: Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig. Etter det har jeg bare brukt Firefox. Jeg fatter bare ikke hva som er galt med internet explorer. Det er jo den jeg pleier å buke. Selv om det går helt fint å bruke Firefox er jo ikke alt som det skal være. Hva er det som er galt tror dere???
Gjest Thefainter Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Det er IE som er problemet Du kan like gjerne fortsette med firefox eller opera. Det er både bedre og sikrere:) 2
charlott Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Okay så for flere dager siden prøvde jeg å åpne internet explorer, men det gikk ikke. Jeg fikk bare denne beskjeden: Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig. Etter det har jeg bare brukt Firefox. Jeg fatter bare ikke hva som er galt med internet explorer. Det er jo den jeg pleier å buke. Selv om det går helt fint å bruke Firefox er jo ikke alt som det skal være. Hva er det som er galt tror dere??? Prøv å laste ned ny versjon og installere på nytt http://www.microsoft.com/norge/windows/internet-explorer/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå