Gå til innhold

Windows Internet Explorer slutter å virke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okay så for flere dager siden prøvde jeg å åpne internet explorer, men det gikk ikke. Jeg fikk bare denne beskjeden:

Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig.

Etter det har jeg bare brukt Firefox. Jeg fatter bare ikke hva som er galt med internet explorer. Det er jo den jeg pleier å buke. Selv om det går helt fint å bruke Firefox er jo ikke alt som det skal være. Hva er det som er galt tror dere???

Videoannonse
Annonse
Gjest Thefainter
Skrevet

Det er IE som er problemet :ler:

Du kan like gjerne fortsette med firefox eller opera. Det er både bedre og sikrere:)

• Liker 2
Skrevet

Okay så for flere dager siden prøvde jeg å åpne internet explorer, men det gikk ikke. Jeg fikk bare denne beskjeden:

Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig.

Etter det har jeg bare brukt Firefox. Jeg fatter bare ikke hva som er galt med internet explorer. Det er jo den jeg pleier å buke. Selv om det går helt fint å bruke Firefox er jo ikke alt som det skal være. Hva er det som er galt tror dere???

Prøv å laste ned ny versjon og installere på nytt

http://www.microsoft.com/norge/windows/internet-explorer/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...