Gå til innhold

Han stønnet eksens navn!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

at han stønnet Xèns navn under sex.

D var litt ekkelt og hun ble lei seg.

Skjønner jeg godt, men tror d egentlig var av gammel vane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle
Tusen takk for svar :D

Det har seg slikt at han var sammen med henne i 8 år, og hun droppet han til fordel for en annen. Vi har nettopp startet forholdet, men allerede vurderer jeg å kutte, klarer ikke å slutte å tenke på om han egentlig vil ha henne. Om jeg kansje er en slags hevn/trøst. Men samtidig er det og vanskelig å tro, for bortsett fra denne episoden, så virker han gal etter meg.

Men.....syns vel egentlig at dette ALDRI burde ha skjedd. Så enormt typisk meg, endelig forelsket, men allerede fått noe å bryne hodet på.

Hvis jeg sier det til han, hvordan skal jeg gå frem? Er flaut å innrømme at jeg hørte det, for jeg lot som ingenting samtidig som det gikk ett søkk gjennom meg. Huff, er lei meg jeg nå :cry:

Må si du er dyktig om du klarte å tie etter å ha hørt noe slikt. Jeg hadde tatt han der og da :oops: men igjen det er meg.

Hvordan du skal løse det nå, vel er vel bare til å si til han at du hørte han i det, ble så paff at du ikke sa noe der og da, men du vil gjerne ha svar på hvorfor. Behøver ikke være vanskeligere :wink:

Det er bedre å vite enn å gå med en gnagende usikkerhet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja si det :blunke:

Dere har vært veldig flinke til å spore trådene på rett vei igjen, etter litt snikk snakk. Så jeg er ikke tvil om at dere klarer det i denne tråden også. :blunke:

Remyline -Moderator-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...