Gjest lurven Skrevet 13. oktober 2003 #61 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hvis du virkelig elsket meg hadde du da ikke kalt meg SexySado....joo det er jo din sexysado side jeg elsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #62 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har da vel ingenSexySadoside??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. oktober 2003 #63 Del Skrevet 13. oktober 2003 jo du er så sexy når du er sado Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 13. oktober 2003 #64 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hei Skal vi prøve å spore oss til bake til det opprinnelige temaet Remyline -Moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. oktober 2003 #65 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hei Skal vi prøve å spore oss til bake til det opprinnelige temaet Remyline -Moderator- Hva var det igjen??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #66 Del Skrevet 13. oktober 2003 at han stønnet Xèns navn under sex. D var litt ekkelt og hun ble lei seg. Skjønner jeg godt, men tror d egentlig var av gammel vane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 13. oktober 2003 #67 Del Skrevet 13. oktober 2003 Tusen takk for svar :D Det har seg slikt at han var sammen med henne i 8 år, og hun droppet han til fordel for en annen. Vi har nettopp startet forholdet, men allerede vurderer jeg å kutte, klarer ikke å slutte å tenke på om han egentlig vil ha henne. Om jeg kansje er en slags hevn/trøst. Men samtidig er det og vanskelig å tro, for bortsett fra denne episoden, så virker han gal etter meg. Men.....syns vel egentlig at dette ALDRI burde ha skjedd. Så enormt typisk meg, endelig forelsket, men allerede fått noe å bryne hodet på. Hvis jeg sier det til han, hvordan skal jeg gå frem? Er flaut å innrømme at jeg hørte det, for jeg lot som ingenting samtidig som det gikk ett søkk gjennom meg. Huff, er lei meg jeg nå :cry: Må si du er dyktig om du klarte å tie etter å ha hørt noe slikt. Jeg hadde tatt han der og da :oops: men igjen det er meg. Hvordan du skal løse det nå, vel er vel bare til å si til han at du hørte han i det, ble så paff at du ikke sa noe der og da, men du vil gjerne ha svar på hvorfor. Behøver ikke være vanskeligere Det er bedre å vite enn å gå med en gnagende usikkerhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 13. oktober 2003 #68 Del Skrevet 13. oktober 2003 Bel dobbelt dette gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 13. oktober 2003 #69 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ja si det :blunke: Dere har vært veldig flinke til å spore trådene på rett vei igjen, etter litt snikk snakk. Så jeg er ikke tvil om at dere klarer det i denne tråden også. :blunke: Remyline -Moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå