Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #41 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg husker at jeg ble litt i tvil en gang min daværende nye kjæreste temmelig høylydt uttalte de bevingede ordene "Ja, Lars, ja" mens vi praktiserte heterofili. Tvilen hang selvsagt sammen med at jeg ikke heter Lars... - men dét var ikke grunnen til at det ble game over noen måneder senere. Jeg har også overhørt en bekjent bruke feil navn (eksens) når han snakket til den nye kjæresten sin - altså i en vanlig samtale. Det var ikke populært! Moralen er: 1) Stønn uten navn! 2) Si bare "du" hvis du er usikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. oktober 2003 #42 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har også overhørt en bekjent bruke feil navn (eksens) når han snakket til den nye kjæresten sin - altså i en vanlig samtale. Det var ikke populært! Det var altså nettopp dette jeg gjorde gjentatte ganger i bynelsen av forholdet, ja, kanskje et-par år! Men han visste meget godt at jeg ikke ønsket meg tilbake til eks'en, så dette ble tatt m den største fatning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 13. oktober 2003 #43 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har opplevd det, men jeg visste at det bare var en glipp, det var over mellom dem for lengst og hun var ingen trussel. Så det var ingen krise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 13. oktober 2003 #44 Del Skrevet 13. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. oktober 2003 #45 Del Skrevet 13. oktober 2003 2) Si bare "du" hvis du er usikker... .... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. oktober 2003 #46 Del Skrevet 13. oktober 2003 En gang jeg var skikkelig nyforelsket, fikk jeg besøk av en gammel flamme og hans nye kone. Jeg blamerte meg hele tiden ved å kalle ham navnet på kjæresten min. Konen synte det IKKE var noe morsomt, og jo flauere jeg ble, jo mer skjedde dette Grunnen er jo at det var dette navnet jeg var vant til å si når jeg snakket med en mann hjemme hos meg selv... Hadde ikke noe med mine følelser hit eller dit, i allefall. Men: Jeg skjønner, for all del, at en slik episode er forferdelig ekkel og vond!!!! Mener bare at når det verste sjokket har lagt seg, skal man være åpen for at det k a n være alternative forklaringer - det betyr ikke nødvendigvis at han fortsatt elsker henne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #47 Del Skrevet 13. oktober 2003 Og til deg som sier man ikke må blande inn så mye føleri-følera... Hva faan bygger du forholdene dine på du da? dersom det ikke er på følelser????? Når man har sex med sin kjære, så ER det "følerier"!!! Har du det ikke, så er jeg skrekkelig glad for at du ikke er kjæresten min!! Det er jeg og..for du misforstår jo alt som du vil..for å si det på den måten..og du kan droppe den banninga for å forsterke meningene dine for jeg går ikke på den limpinnen nei For det første så er denne diskusjonen blitt blåst opp ut ifra de 2+ linjene som en eller annen har begynt med vel vel JEG mener at hun IKKE skal gå rundt med dårlig selvtillitt ol i lang tid av noe jeg tolker som en menneskelig feil/tabbe/assosiasjon Og ihvertfall ikke analysere det ihjel i ettertid , av meg kalt føleri og følera Man må ta ansvar selv, si ifra der og da istedet for dette selvpinende "jeg-er-skuffet-og-sårsintlei-selvom-alt-er-topp-ellers" human error Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luringen Skrevet 13. oktober 2003 #48 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg stønna det ikke, men jeg sa x-ens navn i senga ja.... Utrolig pinlig affære. Har ikke gjordt det igjen, kan du trygt si... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. oktober 2003 #49 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det er jeg og..for du misforstår jo alt som du vil..for å si det på den måten..og du kan droppe den banninga for å forsterke meningene dine for jeg går ikke på den limpinnen nei ja.. jeg pleier å ha det med å missforstå alt som jeg vil.. og banne og prøve å få folk til å gå på limpinnen.... beklager om jeg missforsto deg, gjest, men å blande inn uttrykk som "føleri-følera" når det dreier seg om en situasjon hvor ett menneske er usikker på ting som har skjedd og tenker litt rundt en situasjon hvor det ser ut som de aller fleste ville fått en reaksjon, det syntes jeg var å være litt sånn "ah... typisk rosa skydotter...".. om du skjønner? Jeg forstår at hun reagerer, jeg forstår at hun tenker "hva om han vil ha henne enda?" Fordi det ikke har skjedd henne før, og derfor ikke visste noe om hvordan man skal reagere på slikt! Og nei, jeg prøver ikke å sette deg på noen limpinne!! Tro meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #50 Del Skrevet 13. oktober 2003 Uff da. Dette er selvfølgelig ikke bra, men det har skjedd meg også, i fylla, ble edru fryktelig fort :o Dette skjedde veldig tidlig i forholdet våres, og i dag har vi vært gift i 8 år Så husk at det kan gå bra selv om man dummer seg ut en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 13. oktober 2003 #51 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har kalt han ex'ens navn men heldigvis ikke i senga!!! Da hadde det blitt månelyst... og hadde blitt sinna hvis han sa det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. oktober 2003 #52 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg skjønner godt at du blir sår og lei deg når du opplever sånt! Men jeg er likevel enig med dem som sier at det ikke nødvendigvis betyr at han fremdeles tenker på ex'en! Vi har en god kamerat som har vært gjennom et forhold til en kvinne som vel neppe kan kalles noe annet enn en psykopat. Det å komme seg ut var ikke lett, og hun har rett og slett vært grusom mot ham. Endelig fant han seg ei kjempekjekk jente, som har et veldig liknende navn som ex'en. Her en natt hadde han sagt feil navn, men det var jo utelukkende av gammel vane, og han håpet hun ikke hørte helt hva han sa - han syntes jo det var fryktelig dumt! Men det er i alle fall 100% sikkert at han er over ex'en og aldri ønsker noe mer med henne å gjøre. Likevel har navnet hennes vært en viktig del i "vokabularet" hans, både mens forholdet varte, under bruddet, og ikke minst under bearbeidelsen i etterkant. Av og til er det bare slik at "tunga glipper" uten at vi mener noe med det! Jeg synes du skal la tvilen komme tiltalte til gode, jeg! Tror du skal stole på at det faktisk er deg han nyter! Men skulle du ha problemer med å glemme denne episoden, kan det kanskje lønne seg å fortelle ham at du faktisk ble såret. La i hvert fall ikke noe sånt ødelegge for forholdet deres, dersom dere ellers har det fint sammen! Håper det ordner seg! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #53 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ikke for d; fyrer kan finne på å si d utroligste under sex: Jeg hadde ett ONS for noen år siden hvor typen presterte å si han elsket meg; jeg ble totalt kald og fikk på meg klærne i en fart. Slikt sier man da kun til sin kjæreste!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. oktober 2003 #54 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ikke for d; fyrer kan finne på å si d utroligste under sex: Jeg hadde ett ONS for noen år siden hvor typen presterte å si han elsket meg; jeg ble totalt kald og fikk på meg klærne i en fart. Slikt sier man da kun til sin kjæreste!!!!! Hadde han kjæreste dahhh??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. oktober 2003 #55 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ikke for d; fyrer kan finne på å si d utroligste under sex: Jeg hadde ett ONS for noen år siden hvor typen presterte å si han elsket meg; jeg ble totalt kald og fikk på meg klærne i en fart. Slikt sier man da kun til sin kjæreste!!!!!neon vet ikke hva de ordene betyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #56 Del Skrevet 13. oktober 2003 Nei, d hadde han ikke; men kunne vanskelig elske meg da han hadde truffet meg tre timer tidligere for første gang..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. oktober 2003 #57 Del Skrevet 13. oktober 2003 Miraklenes tid er ikke forbi, skal du se, sexy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. oktober 2003 #58 Del Skrevet 13. oktober 2003 men ... jeg elsker deg jo sexysado og jeg har jo ikke møtt deg en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #59 Del Skrevet 13. oktober 2003 Miraklenes tid er ikke forbi' date=' skal du se, sexy!!! [/quote'] Synes d blir for latterlig å si slikt når man blir med noen hjem som man har truffet ute på byen og antageligvis ikke kopmmer å se så alt for mye til. D passer seg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #60 Del Skrevet 13. oktober 2003 men ... jeg elsker deg jo sexysado og jeg har jo ikke møtt deg en gang Hvis du virkelig elsket meg hadde du da ikke kalt meg SexySado.... :x :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå