Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #1 Skrevet 10. oktober 2003 Da han kom, og jeg er F... meg skuffet :cry: Han kan umulig være ferdig med henne
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #2 Skrevet 10. oktober 2003 :o tror jeg hadde blitt passe såra og forbanna om det hadde skjedd meg.
Rachel Skrevet 10. oktober 2003 #4 Skrevet 10. oktober 2003 Det er da man ønsker at "musa" virkelig hadde tenner... :o
Gjest sexysadie Skrevet 10. oktober 2003 #6 Skrevet 10. oktober 2003 Dropp denne fyren/stønn din X`s navn neste gang!
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2003 #7 Skrevet 10. oktober 2003 :o Oooops?..... Tror nok jeg hadde stukket ganske fort da, ja :-? Lillian
Gjest Liten Skrevet 10. oktober 2003 #8 Skrevet 10. oktober 2003 Noe av det kjipeste en kan oppleve det der og skjønner veldig godt at du er skuffa, lei deg, forbanna og alt som ligner. Men det trenger ikke bety at han ikke er ferdig med henne. Noen ganger kan slike ting slippe over tunga mer eller mindre av gammel vane, spesielt om dere ikke har vært så lenge sammen. Jeg vet nemlig om ikke mindre enn to ekser som har kalt mine etterfølgere ved mitt navn, og det har ikke hatt noe å gjøre med at de ønsket at det var meg som lå der. Begge to var oppover ørene forelska i de nye damene sine og desto mer fortvila over hva de hadde sagt. :trøste:
Gjest Poirot Skrevet 10. oktober 2003 #10 Skrevet 10. oktober 2003 Har egentlig aldri skjønt hvorfor man skal si navn når man har sex, jeg.
chimp Skrevet 10. oktober 2003 #11 Skrevet 10. oktober 2003 :o Er sånt mulig? Klart d er mulig!!! Aldri hørt om d før???? :o
Kate Skrevet 10. oktober 2003 #12 Skrevet 10. oktober 2003 Jeg er enig med Liten, det er sånt som kan skje, og det behøver aldeles ikke bety at han ikke er ferdig med eksen. Jeg har også kommet til å stønne feil navn under akten :oops: Jeg hadde sex med samme mann i lang tid, og tror rett og slett at jeg var så vant til å bruke hans navn i den situasjonen, at det kom helt automatisk, selv om det ikke var han jeg lå med. Og tro meg, det betydde ihvertfall ikke at jeg ønsket det var eksen jeg hadde i senga! Forstår godt at det ikke er veldig gøy at sånt skjer, gjest, men du får prøve å ikke lage det til en større sak enn det skal være. Tror jeg hadde tatt det opp med kjæresten min, og spurt om han ønsket eksen tilbake siden han brukte hennes navn. Hvis han sier nei, synes jeg du skal tro ham på det.
Gjest care Skrevet 10. oktober 2003 #13 Skrevet 10. oktober 2003 Jeg er enig med Liten, det er sånt som kan skje, og det behøver aldeles ikke bety at han ikke er ferdig med eksen. . :o Kan virkelig noe slikt skje :o
*Lillian* Skrevet 10. oktober 2003 #14 Skrevet 10. oktober 2003 :o Uansett hvor borte vekk i huet jeg har vært i rusen av sex, så har jeg nå aldri stønnet feil navn under akten!! :o Hadde jeg gjort det hadde jeg sannsynligvis gravd meg ned etterpå av skam Lillian
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #16 Skrevet 10. oktober 2003 Tusen takk for svar :D Det har seg slikt at han var sammen med henne i 8 år, og hun droppet han til fordel for en annen. Vi har nettopp startet forholdet, men allerede vurderer jeg å kutte, klarer ikke å slutte å tenke på om han egentlig vil ha henne. Om jeg kansje er en slags hevn/trøst. Men samtidig er det og vanskelig å tro, for bortsett fra denne episoden, så virker han gal etter meg. Men.....syns vel egentlig at dette ALDRI burde ha skjedd. Så enormt typisk meg, endelig forelsket, men allerede fått noe å bryne hodet på. Hvis jeg sier det til han, hvordan skal jeg gå frem? Er flaut å innrømme at jeg hørte det, for jeg lot som ingenting samtidig som det gikk ett søkk gjennom meg. Huff, er lei meg jeg nå :cry:
AmusaDamini Skrevet 10. oktober 2003 #17 Skrevet 10. oktober 2003 Har egentlig aldri skjønt hvorfor man skal si navn når man har sex' date=' jeg.[/quote'] Ikke jeg heller.. men om min mann hadde sagt en annens navn under akten hadde jeg nok blitt dypt såret.
Joplaya Skrevet 10. oktober 2003 #18 Skrevet 10. oktober 2003 Nei, ikke flaut å innrømme at du hørte det. Snakk med han om du tror han er verdt å satse på. Viser jo da at du ble såret over å høre en annens navn og at du bryr deg om han. Kommunikasjon er viktig!
Kate Skrevet 10. oktober 2003 #19 Skrevet 10. oktober 2003 Hvis jeg sier det til han, hvordan skal jeg gå frem? Er flaut å innrømme at jeg hørte det, for jeg lot som ingenting samtidig som det gikk ett søkk gjennom meg. Huff, er lei meg jeg nå :cry: "Jeg har lurt på en ting. sist vi hadde sex sammen så brukte du navnet til eksen din. Betyr det at du ønsker det var henne du lå med? Hvorfor brukte du hennes navn?" Kan du prøve en slik åpning på samtalen? Det er ihvertfall sikkert at du er nødt til å ta dette opp siden det plager deg, ellers vil det spise deg opp innenfra, og ødelegge forholdet. Hvis man skal ha et godt forhold er man simpelthen nødt til å snakke sammen, selv om det kan være litt flaut i begynnelsen.
Gjest Hilde K S Skrevet 10. oktober 2003 #20 Skrevet 10. oktober 2003 Siden dere nå er i starten av forholdet syens jeg du skal si det til han. Dere er i den fasen der dere legger løpet for hvordan kommunikasjonen skal være resten av forholdet. Mannen min sa TO ganger navnet til eksen helt i staretn på forholdet. Heldigvis ikke under akten, men i diskusjoner. "Jamen NN du må jo..." Han hørte det selv og ble stresset da han så min reaksjon. Du må ta det for det det er. mannen min sa at det kom av gammel vane. Jeg tror han og dersom du ikke ønsker å ta det opp med kjæresten din foreslår jeg at det kan du også anta. Gammel vane vond å vende !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå