AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg synes det er like vanskelig hvert år når jeg blir spurt om hva jeg ønsker meg til jul. Noen som vil dele sin ønskeliste?
Mirabella76 Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Eg har ingen idear, for eg lurer også på kva eg skal ønskja meg til jul! Så denne tråden må eg følgja med på. Endret 30. oktober 2010 av Mirabella76
sophiaM Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Har ingen store og spesielle ønsker nå i år, men ønsker meg mer sånn hudpleieprodukter fra spesielle merker. Og hårpleieprodukter, ulike parfymer, bodylotioner (Victoria's secret) Gavekort på forskjellige klesbutikker eller nettbutikker er også bra Ellers er jeg veldig glad i å stå på twintip, og kunne trengt ny jakke og skibukse. Også er jeg veldig glad i smykker, og pynteting og interiør På forhånd takk til Julenissen ^^
Anglofil Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Penger (til bryllupet/bryllupsreise) Koffert Fjernkontroll til Nikon speilreflekskamera. Speedlight SB-400 Blitz til Nikon D40 Cover (for beskyttelse) til iPod Classic House sesong 4 (dvd) House sesong 5 (dvd) CSI: Fatal Conspiracy (spill til Xbox 360) CSI: Unsolved (spill Nintendo DS) Sweet and Wild med Jewel (cd) Den digitale festning av Dan Brown (bok) 101 mennesker du ikke vil ha i bryllupet ditt av Michael Powell (bok) Skynd deg å elske av Laila Lanes (bok) Regines bok av Regine Stokke (bok) En himmel full av stjerner av Knut Nærum (bok) Monster av Knut Nærum (bok) Sitt ned og hold kjeft av Knut Nærum (bok) Sammen til verdens ende av Espen Simonsen, Tone-Elisabeth Simonsen (bok) Gaveideer av Anna Vittorina Golinelli, Kaja Heilo (bok) Bryllup av Kine B. Hartz (bok) Scrapbooking av Emily Curry Hitchingham (bok) Blomsterglede av Helene S. Lundberg (bok) Gaveinnpakning av Espen Markussen (bok) Borddekking til hverdag og fest av Aud Liv Thoresen (bok) Frisk med lavkarbo av Sofie Hexeberg (bok) Mvh Yvonne
^KinderMaxi^ Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Gavekort på hårprodukter Gavekort i klesbutikker Nytt sengetøy Nintendo wii Ny mobil
vanilje* Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 Siden jeg har samboer ønsker vi oss som regel ting som vi ønsker oss sammen eller ting vi trenger til jul. Savner litt å mer personlige gaver kanskje, men samtidig er det jo utrolig fint å få ting man faktisk har bruk for! Vi ønsker oss blant annet: -Nøkkelskap -God vin eller annen drikke -Hundeutstyr (refleksvest, springer, osv..) -Stretsj laken til gjestesenga -Gavekort på interiørbutikker, el-butikker, ikea, reise osv. -Nye hodeputer -Filmer -Kubbelys Siden vi ikke har helt like interesser (noe som er naturlig når man er forskjellig kjønn ) kunne jeg også ønsket meg -Krimbøker -Gode dusjsåper -Hårkur -Ansiktskremer, fotkremer, fuktighetskremer -Sminke -Øredobber osv. Ofte er det kanskje vi kvinner som "bestemmer" hva vi ønsker oss til jul , men slik blir det jo ofte når mannen sier at "skal vi ønske oss noe da.. det er da vel ikke noe vi trenger..?" Jeg legger også merke til når jeg skal finne ut hva vi ønsker oss at jeg kanskje er litt for rask med å handle det vi trenger selv, også kommer jul eller bursdag også ønsker man seg ikke noe spesiellt men man kunne ønsket seg det man kjøpte for 1 mnd siden liksom..
Purple Basil Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 Ønsker meg gavekort i klesbutikker (for da kan jeg handle på januarsalget;), dvd-bokser med favorittseriene, Disneyfilmer til samlingen min, bøker (reise, krim, historie), ny laptop:P
B.A. Skrevet 31. oktober 2010 #9 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg ønsker meg; Ekstern harddisk parfyme gavekort på klesbutikker/skobutikker øreringer Gavekort på opplevelser (teater, konsert, kurs osv)
Sola^ Skrevet 31. oktober 2010 #10 Skrevet 31. oktober 2010 Ønsker meg blant anna: føretehjelpsskap med innhold, førstehjelpspute til å ha i bilen, gassalarm sidan me har innlagt gass i leiligheten og bruker gassovn som oppvarming. Tipper det kjem ein del meir på den lista etter kvart.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #11 Skrevet 31. oktober 2010 Dei siste åra har det blitt vanskligare og vanskligare å kome på noko å ønske seg. Vi har jo alt vi treng, eller kjøper oss det sjølve... Derfor ønsker eg meg heller symbolske gåver i år, til ein eller annan organisasjon, t.d. Kirkens Nødhjelp, Blåkors, Unicef, Redd Barna eller anna...
Sunniva81 Skrevet 31. oktober 2010 #12 Skrevet 31. oktober 2010 Ønskeliste til jul,ja.....Ønsker meg blueray spiller, playstation, parfyme, gavekort på klær, bøker, kaffemaskin eller ny trakter, sko, filmer, fine stearinlys,.....Ja,faktisk en hel del
Lulilelu Skrevet 31. oktober 2010 #13 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg ønsker meg den laser/lys hårfjerningsapparatet. Symaskin (tenker det er greit å ha men ikke noe jeg vil bruke penger på selv). Sminkekoffert (slik at jeg endelig får samlet all sminke, neglelakk ol på en plass)
IdaEmilia Skrevet 31. oktober 2010 #14 Skrevet 31. oktober 2010 Penger Derwent studio 72 (en spesiell type fargeblyanter) 50 mm objektiv til kameraet mitt klokke fra guess stativ og ny kameraveske norgessmykke fra celine engelsttad primer fra smashbox øyeskyggepaletter fra dior leppestifter fra ysl neglelakker fra chanel parfymen jeg bruker
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #15 Skrevet 31. oktober 2010 Tykk frottè badekåpe Skinnhansker CD av David Gray 6 store tekopper Gulløredobber Ullpledd til å ha i sofanen Bok - Tre kopper te av Greg Mortenson
Sunniva81 Skrevet 31. oktober 2010 #16 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg ønsker meg den laser/lys hårfjerningsapparatet. Symaskin (tenker det er greit å ha men ikke noe jeg vil bruke penger på selv). Sminkekoffert (slik at jeg endelig får samlet all sminke, neglelakk ol på en plass) Åh ja! Symaskin ønsker jeg meg jeg også!!
Sola^ Skrevet 31. oktober 2010 #17 Skrevet 31. oktober 2010 Sørg for å ønske dere ein skikkelg symaskin...dårlege symaskiner til 1000kr kjøpt på elkjøp eller europris kjem berre til å irritere vettet av dere. Da er det betre med ein god brukt symaskin.
Compaq Skrevet 31. oktober 2010 #18 Skrevet 31. oktober 2010 Playstation 3 Pyjamasoverdeler Ullsokker Smykkeholder Chipsbolle Ansiktsolje En ordentlig hårbørste Parfyme fra Chanel
Gjest idakaroline Skrevet 31. oktober 2010 #19 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har det meste, men i år ønsker jeg meg: - penger, penger og litt mer penger - kabinkoffert i en sprek farge - nytt kamera, Canon 550D - telelinse og blitz - tur til New York - gavekort på spa - iPad - hele sesongen med Friends - flere sesonger av Frustrerte Fruer - Nintendo Wii
Crazy Daisy Skrevet 1. november 2010 #20 Skrevet 1. november 2010 -koffert - badehåndkle av god kvalitet - symaskin - lysterapilampe - hårføner -champagneglass - suffleformer - god steikepanne )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå