Jade Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har kjempelyst på Decleor adventskalender. Er jo mer fornuftig det, enn å proppe i seg en sjokoladefigur hver dag Noen som har kjøpt denne tidligere, som vet når den kommer i butikkene (både i Norge og på nettbutikk), og hvor de selges? *må ha* Har de forskjellige kalendere etter hudtype?
sophiaM Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har kjempelyst på Decleor adventskalender. Er jo mer fornuftig det, enn å proppe i seg en sjokoladefigur hver dag Noen som har kjøpt denne tidligere, som vet når den kommer i butikkene (både i Norge og på nettbutikk), og hvor de selges? *må ha* Har de forskjellige kalendere etter hudtype? Høres ut som en kalender som passer til meg også ^^ Hvor har du hørt om den ? var på sidene deres, men fant ikke noe om en julekalender, bare julegavesett, men håper noen andre har hørt om den ;p
Jade Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2010 Det var her jeg hørte om den http://www.pssion.se/2010/10/julklappar-fran-decleor/. Vet de hadde i fjor også. Har sett både på feelunique og hqhair som hun nevner i bunnen, men den har sikkert ikke kommet i salg enda :/
Lille Vinkel Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Jeg hadde denne i fjor. kjøpte den i en hudpleiesalong til rundt 200 kr, men eg kjøpte den i begynnelsen av desemper så vet ikke når de kommer ut. De har kun en type kalender, så du kan risikere å få helt feil produkter til din hud. En absulutt flott kalender som ikkje koster allverden, men husker at eg sleit litt med å finne ut hva eg hadde fått. Siden de produktene hadde gamle navn og eg ikkje ville se bakpå kalenderen å lese (der står det informasjon om alle produktene du får) Håper innlegget var litt nyttig Edit: Det var på Chica Store eg kjøpte den Endret 30. oktober 2010 av Lille Vinkel
Gjest Bella_ Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 (endret) jeg vil og ha sånn og sjokolade kalender seff:)Og hvor kan man kjøpe den declor kalenderen?Finnes ikke på feelunique. Endret 1. november 2010 av Bella_
Goldilocks Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 genialt! jeg vil og ha må følge med her om noen finner ut hvor vi kan kjøpe kalenderen!!!
Gjest Bella_ Skrevet 2. november 2010 #11 Skrevet 2. november 2010 men dere som kjøpte den i fjor hvor kjøpte dere den?De har den ikke på feeluniqe. 1
Yasi Skrevet 3. november 2010 #12 Skrevet 3. november 2010 Slenger meg på her! Vil også ha..! :D:D - Y
*appifany* Skrevet 4. november 2010 #14 Skrevet 4. november 2010 Jeg vil og ha sånn, men vet ikke hvor man får tak i det. Googlet det, men ble ikke noe klokere.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 4. november 2010 #15 Skrevet 4. november 2010 Ikke det samme, men jeg har sett at Babor har en adventskalender i år. Syns omtalen var litt rar da, sto noe om at den bare inneholdt fem ampuller med noe, men kikket bare veldig fort... Hva med å spørre inne på en hudpleiesalong om Decleor kommer ut med kalender i år? Dere som har kjøpt den tidligere, er det ikke mulig å få kjøpt tilpasset egen hudtype, eller har de bare én variant som inneholder litt mix? Blir jo litt kjedelig om man ikke kan bruke halvparten av produktene...
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #16 Skrevet 26. november 2010 *Dytter* Noen som vet om den har kommet ut enda? Oh eventuelt hvor får man kjøpt?
Stellia Skrevet 26. november 2010 #19 Skrevet 26. november 2010 Har tatt kontakt med èn hudpleiesalong, og Decleor produserer ikke adventskalender i år. Var sikkert lite lønnsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå