Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjempelyst på Decleor adventskalender. Er jo mer fornuftig det, enn å proppe i seg en sjokoladefigur hver dag :)

Noen som har kjøpt denne tidligere, som vet når den kommer i butikkene (både i Norge og på nettbutikk), og hvor de selges?

*må ha*

Har de forskjellige kalendere etter hudtype?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjempelyst på Decleor adventskalender. Er jo mer fornuftig det, enn å proppe i seg en sjokoladefigur hver dag :)

Noen som har kjøpt denne tidligere, som vet når den kommer i butikkene (både i Norge og på nettbutikk), og hvor de selges?

*må ha*

Har de forskjellige kalendere etter hudtype?

Høres ut som en kalender som passer til meg også ^^ Hvor har du hørt om den ? var på sidene deres, men fant ikke noe om en julekalender, bare julegavesett, men håper noen andre har hørt om den ;p

Skrevet (endret)

Jeg hadde denne i fjor. :) kjøpte den i en hudpleiesalong til rundt 200 kr, men eg kjøpte den i begynnelsen av desemper så vet ikke når de kommer ut. De har kun en type kalender, så du kan risikere å få helt feil produkter til din hud. En absulutt flott kalender som ikkje koster allverden, men husker at eg sleit litt med å finne ut hva eg hadde fått. Siden de produktene hadde gamle navn og eg ikkje ville se bakpå kalenderen å lese (der står det informasjon om alle produktene du får) Håper innlegget var litt nyttig :)

Edit: Det var på Chica Store eg kjøpte den :)

Endret av Lille Vinkel
Skrevet

Ohh, vil ha vil ha vil ha!

Skrevet (endret)

jeg vil og ha sånn og sjokolade kalender seff:)Og hvor kan man kjøpe den declor kalenderen?Finnes ikke på feelunique.

Endret av Bella_
Skrevet

genialt! jeg vil og ha :enig: må følge med her om noen finner ut hvor vi kan kjøpe kalenderen!!!

Skrevet

*Følger spent med* :sjenert:

Skrevet

Her må jeg også følge med!

Skrevet

men dere som kjøpte den i fjor hvor kjøpte dere den?De har den ikke på feeluniqe.

• Liker 1
Skrevet

Slenger meg på her! Vil også ha..! :D:D

- Y

Skrevet

Jeg vil og ha sånn, men vet ikke hvor man får tak i det. Googlet det, men ble ikke noe klokere.

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Ikke det samme, men jeg har sett at Babor har en adventskalender i år. Syns omtalen var litt rar da, sto noe om at den bare inneholdt fem ampuller med noe, men kikket bare veldig fort...

Hva med å spørre inne på en hudpleiesalong om Decleor kommer ut med kalender i år? :jepp:

Dere som har kjøpt den tidligere, er det ikke mulig å få kjøpt tilpasset egen hudtype, eller har de bare én variant som inneholder litt mix? Blir jo litt kjedelig om man ikke kan bruke halvparten av produktene... :sjenert:

• 3 uker senere...
Skrevet

*Dytter*

Noen som vet om den har kommet ut enda? Oh eventuelt hvor får man kjøpt? :)

Skrevet

Har tatt kontakt med èn hudpleiesalong, og Decleor produserer ikke adventskalender i år.

Var sikkert lite lønnsomt. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...