Gå til innhold

Husker du ..........?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som hsker den koselige barne-tv vigneten (heter det vignetten :oops: - det som er før selve barne tv liksom ?) ........den med englene - og så en sånn plingende vakker musikk - og noen snøfugg tror jeg .......dalende snøfnugg og dalende eller seilende engler .......Ble sendt i adventstiden synes jeg å huske.

*Virgo mimrer litt* *ler*

:wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, den husker jeg. :D

Kjempefin plingelingmusikk og, som du sier, fine engler.

Men...den er vel ikke så gammel? Syns de sendte den nettopp, jeg!

:wink:

Skrevet

Ja, den var søt! Husker dere den gamle gode vignetten med hesten som hadde vinger da? Den hesten ønsket jeg meg... :)

Skrevet

Ja jeg tror jeg husker den også !! :)

mmmmm var koselige de der gamle .....husker noen en med masse svart farge og ....hm...husker ikke ...noe med en katt???

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Å ja! Med snøfnugg og engler sånn som på engle-glansbilder (engler bak en sky..) Lyseblått og hvitt...

*mimre*

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg husker også kosedyret som dro ned rullegardinen jeg....

*Gammel*

Skrevet

Hva med den lange, fargerike "ormen" da???

Den med det store smilet!

DEN var fin den!

Skrevet
Kan noen hjelpe heksa?

Jeg er i så dårlig humør - og jeg vil så gjerne ha ta i en sang...men jeg finner den ikke på WinMX!

Sangen er med (av?) Sissel Endrsen, og starter...

"Funny, how tenderness turns to cliches as we turn cold before the fire.

Do we just sit and watch it di?Hey, am I saying goodbye?"

Kan noen fortelle meg når den ble gitt ut - og hvor jeg kan finne den? Jeg VIL høre den!

den ligger nok neppe på winmx
Gjest Brunhilde
Skrevet
den ligger nok neppe på winmx

Har lagt denne (som den skulle) i egen tråd-beklager at jeg postet feil og rotet i din trpd, Virgo.

Og du lurven - jeg har aldri hatt inntrykk av at du er veldig smart - nå fikk jeg det bekreftet! Jeg fortalte deg jo at den ikke var å finne på WinMX - du behøvde da ikke fortelle med det en gang til?

Skrevet

Den eldste vignetten jeg husker er slangen. Det var også den jeg likte best.

Skrevet

Fortell om den med slangen da!!! og når den var sånn ca........

For jeg greier ikke å huske den som var "vanlig" så lenge .....kan vare huske at de byttet til en annen - og det var i perioden med Huset med det rare i" tror jeg ...(joda ....kikket litt med yngre bror - + kikket litt i forbindelse med jobben :oops: :wink: ) Nu er jeg 25 .............. Og nå har de skiftet igjen - nokså nylig tror jeg ........... men altså ...hva var det for en sånn ...tja .....noen år siden .....? Ser for meg noe med svart farge jeg ......det er alt :(

Skrevet

Har ikke sett Barne-TV på mange år jeg, så jeg husker bare vignetten med slangen - som jeg tror var tidlig på 80-tallet - og den med englene - som var så skjønne :wink:

*mimre mimre*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...