Gjest Therese Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Er dette noe som gutter\menn syns er deilig? Hva som er deilig med det? Jeg ser på meg selv som god til og suge, nyter og gjøre det og elsker og få han til og sprute. Er det og sleike\suge på pungen noe som alltid hører med når en jente suger? Jeg merker at kjæresten min syns det er deilig. Men det er ikke alltid jeg gjør dette, da jeg ikke er helt trygg på hvordan, hvor hardt jeg bør gjøre det. Det er jo et ganske ømt sted.
Gjest heine Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Dette burde alle jenter som ønsker kredd ta med i sin sugerutine. Hvor hardt? Vel stikk tommelen i munnen hold deg for nesa og pust inn gjennom munnen som normalt......cirka så hardt tror jeg skulle være bra når du suger ballene. lykke til:)
Gjest Gutt29 Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Det er sikkert forskjellig fra person til person, menn jeg tror de fleste baller tåler litt før det gjør vondt (mine gjør ihvertfall det). Så lenge du ikke biter eller klemmer hardt med munnen rundt dem er du sannsynligvis trygg. Et veldig bra tips er å spørre han du holder på med, istedet for tilfeldige folk på nettet.. Mye av grunnen til at det er deilig er at huden på pungen er følsom. Det er først og fremst huden det dreier seg om, selve testiklene gir ikke noen nytelse i seg selv.
Gjest InDaHouse Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Det er nydelig at hun slikker pungen før orgasmen, men om hun runker kuken og slikker pungen mens jeg får orgasme, går det fort over til å kile noe jævlig.
Beauté Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Det har jeg aldri gjort og vil aldri gjøre. Ikke har jeg en mann som ønsker det heller, så saken er klart her.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 jeg kan ikke gjøre dette på typen min for han har osteballer samme hvor nydusjet han er....
Gjest gjest Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 Det er sikkert forskjellig fra person til person, menn jeg tror de fleste baller tåler litt før det gjør vondt (mine gjør ihvertfall det). Så lenge du ikke biter eller klemmer hardt med munnen rundt dem er du sannsynligvis trygg. Et veldig bra tips er å spørre han du holder på med, istedet for tilfeldige folk på nettet.. Mye av grunnen til at det er deilig er at huden på pungen er følsom. Det er først og fremst huden det dreier seg om, selve testiklene gir ikke noen nytelse i seg selv. Har lurt på det samme som TS lenge. Og dette var et oppklarende svar! Trodde testiklene i seg selv var følsomme jeg. jeg kan ikke gjøre dette på typen min for han har osteballer samme hvor nydusjet han er.... Vet ikke om jeg vil høre svaret, men hva er det...
Gjest Den hardbalne Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 Elsker at kjæresten min slikker og suger på ballene mine. Ekstra godt blir det når jeg har barbert ballene, da blir de ekstra følsomme..
Gjest Gutt29 Skrevet 30. oktober 2010 #9 Skrevet 30. oktober 2010 Har lurt på det samme som TS lenge. Og dette var et oppklarende svar! Trodde testiklene i seg selv var følsomme jeg. Hehe, ja det var derfor jeg var litt klar på det. Tror det er en sånn greie som mange jenter ikke er helt klar over..
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #10 Skrevet 30. oktober 2010 Det har jeg aldri gjort og vil aldri gjøre. Ikke har jeg en mann som ønsker det heller, så saken er klart her. Synes du baller er ekle?
Gjest HunterLady Skrevet 31. oktober 2010 #11 Skrevet 31. oktober 2010 Er dette noe som gutter\menn syns er deilig? Hva som er deilig med det? Jeg ser på meg selv som god til og suge, nyter og gjøre det og elsker og få han til og sprute. Er det og sleike\suge på pungen noe som alltid hører med når en jente suger? Jeg merker at kjæresten min syns det er deilig. Men det er ikke alltid jeg gjør dette, da jeg ikke er helt trygg på hvordan, hvor hardt jeg bør gjøre det. Det er jo et ganske ømt sted. ALLE menn liker å bli sleika på ballene.. Gjør det mykt, litt hardere, spør underveis. Ingenting galt i å spørre hvordan han liker det. Et annet tips er å stryke eller kile han over ballene med fingrene (eller neglene) mens du rir han eller han tar deg bakfra. Dette er visstnok deilig som faen. 1
Hinata Skrevet 31. oktober 2010 #12 Skrevet 31. oktober 2010 ALLE menn liker å bli sleika på ballene.. Gjør det mykt, litt hardere, spør underveis. Ingenting galt i å spørre hvordan han liker det. Ikke alle menn, det er noen som syns det kiler for mye
Gjest HunterLady Skrevet 31. oktober 2010 #13 Skrevet 31. oktober 2010 Ikke alle menn, det er noen som syns det kiler for mye Sant d.. Men da slikker man kanskje for mykt??? :gjeiper:
Hinata Skrevet 31. oktober 2010 #14 Skrevet 31. oktober 2010 Sant d.. Men da slikker man kanskje for mykt??? :gjeiper: Hehe, kanskje, men er jo også noen som ikke vil at man skal ta på ballene i det hele tatt..
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #15 Skrevet 31. oktober 2010 ALLE menn liker å bli sleika på ballene.. Gjør det mykt, litt hardere, spør underveis. Ingenting galt i å spørre hvordan han liker det. Et annet tips er å stryke eller kile han over ballene med fingrene (eller neglene) mens du rir han eller han tar deg bakfra. Dette er visstnok deilig som faen. Damn right!
mester Skrevet 5. november 2010 #16 Skrevet 5. november 2010 Ufattelig digg når kjæresten varierer sugingen; enten med slikking eller suging av ballene, lett kyssing av penishodet eller ordentlig vakuum og lek med tungen. Lek med ballene fører glatt til kiling i hele kroppen.
Norna Skrevet 6. november 2010 #18 Skrevet 6. november 2010 Min kjæreste liker at jeg bare gaper over og slikker, lar det gli ut igjen. 1
Gjest Anjelika Skrevet 6. november 2010 #19 Skrevet 6. november 2010 Jeg bare slår meg løs der nede. Viktig å bli venn med ballene! Kyss, slikk, kna, dra, putt dem i munnen. Alt med forsiktighet selvsagt. "Cup" (finnes det et norsk ord for dette?) dem imens du suger, masser litt med tommelen imens du har dem i din hule hånd. Du kan også legge hele hånda under utstyret sånn at fingrene dine masserer skrukken/anus imens håndflaten masserer testiklene og vent på eksplosjonen i munnen Bonusmove for de viderekomne: Deepthroat han helt ned til roten og stikk ut tunga for å slikke ballene. Rene sirkustrikset. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 6. november 2010 #20 Skrevet 6. november 2010 Er dette noe som gutter\menn syns er deilig? Hva som er deilig med det? Jeg ser på meg selv som god til og suge, nyter og gjøre det og elsker og få han til og sprute. Er det og sleike\suge på pungen noe som alltid hører med når en jente suger? Jeg merker at kjæresten min syns det er deilig. Men det er ikke alltid jeg gjør dette, da jeg ikke er helt trygg på hvordan, hvor hardt jeg bør gjøre det. Det er jo et ganske ømt sted. Hardhetsgrad avtales om kommuniseres med den aktuelle partner. Jenter som ikke utfører nevnte handling er ulidelig kjedelige. Kroppen er til for å brukes 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå