fhvam Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Lang historie kort.... Jente i midten av 30 årene, vært alene lenge (litt "Brent barn skyr" osv ). Har "Hooket" opp med en jeg har kjent i flere år de siste månedene. Vi har litt lik bakgrunn mtp dårlige erfaringer osv. Vi bor ikke i samme by, så vi har møtte når det har vært naturlig sammen med felles kjente. Han er en veldig praktiker- ikke en mann som snakker om følelser. Jeg er ikke god på det jeg heller, men føler jeg har gitt flere hint enn han. Nå kjenner jeg at jeg tenker en del på han. Har lyst å fortelle han hva jeg føler, men fårdet ikke til. Den klassiske "redd for å bli avvist"... Samtidig så har jeg jo lest "han er faktisk ikke interessert", og det tenker jeg hver gang jeg er på nippet til å fortelle han om følelesene mine. En voksen mann tar da initiativ dersom han er intr? Ikke sant? Jeg må la det fare, ikke sant? Han har sagt en gang at han ikke er klar for noe forhold nå- samtidi så sier han at han ønsker å endre livssituasjon. La det fare, ikke sant?
FatallyYours Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 tja det spørs jo hva slags følelser du vil snakke om det da om det er alt mulig du føler om alt mulig, så høres ikke han her ut som typen til å snakke med om det, men om det er følelser du har for han, ville jeg sagt det om jeg var deg. Lykke til, uansett.
fhvam Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2010 tja det spørs jo hva slags følelser du vil snakke om det da om det er alt mulig du føler om alt mulig, så høres ikke han her ut som typen til å snakke med om det, men om det er følelser du har for han, ville jeg sagt det om jeg var deg. Lykke til, uansett. hehe ja det var jo mest om mine følelser for han da... Alt annet pleier jeg å snakke med han om Herregud føler meg som en forvirret fjortis her Hadde glemt hvordan det var... Men hva kan skje? Intet svar eller negativt svar- ikke værre enn det....
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 La det fare, ikke sant? Det er ingen andre som kan fortelle deg hva du bør gjøre.
Gjest hogwash Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg er ikke god på det jeg heller, men føler jeg har gitt flere hint enn han. Feil nr. 1, vær konkret, hinting og mannfolk er dessverre ofte litt problematisk. har jeg jo lest "han er faktisk ikke interessert", og det tenker jeg hver gang jeg er på nippet til å fortelle han om følelesene mine. Ingen blader, vennninner, nettforum etc. kan gi deg noen fasit.
Krill Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg er litt sånn "La det fare jeg da"... Orker ikke å vente og lure, så jeg hopper litt i det. Er dere på hvert deres "spor" så er det jo greit å vite det, er det ikke? Så kan du heller gå videre på din liv lande vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå