stinina Skrevet 10. oktober 2003 #1 Del Skrevet 10. oktober 2003 :D Er det noen her som skal på showet, på søndag? (Hvalstrandbad i Asker) Bare litt nysgjerrig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #2 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvilket show er det? Har ikke hørt om det noe sted! Har du noe mer info? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. oktober 2003 #3 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg skal ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinina Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 10. oktober 2003 Her er linken jeg fant ut om dette showet..... http://www.brudepikene.no/ Det sto vel kanskje ikke så mye der. Sånn jeg forsto det, vil det bli visning av bruder i forskjellige kjoler og annen stæsj....brudgom...buketter osv... Billetten koster 200 kr og vil vare ca 1 time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 11. oktober 2003 #5 Del Skrevet 11. oktober 2003 Kanskje? Bor i nærheten.. Men synes kanskje det var litt dyrt? Hvis jeg og min kjære skal dra, blir det 400 kr for en time.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 11. oktober 2003 #6 Del Skrevet 11. oktober 2003 Synes det hørtes interesangt ut , men det blir litt ffor dyrt for oss som er i full gang med sparingen. Det er ikke billig å gifte seg nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå