stinina Skrevet 10. oktober 2003 #1 Skrevet 10. oktober 2003 :D Er det noen her som skal på showet, på søndag? (Hvalstrandbad i Asker) Bare litt nysgjerrig :D
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #2 Skrevet 10. oktober 2003 Hvilket show er det? Har ikke hørt om det noe sted! Har du noe mer info?
stinina Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2003 Her er linken jeg fant ut om dette showet..... http://www.brudepikene.no/ Det sto vel kanskje ikke så mye der. Sånn jeg forsto det, vil det bli visning av bruder i forskjellige kjoler og annen stæsj....brudgom...buketter osv... Billetten koster 200 kr og vil vare ca 1 time.
Cajsa Skrevet 11. oktober 2003 #5 Skrevet 11. oktober 2003 Kanskje? Bor i nærheten.. Men synes kanskje det var litt dyrt? Hvis jeg og min kjære skal dra, blir det 400 kr for en time..
-ida- Skrevet 11. oktober 2003 #6 Skrevet 11. oktober 2003 Synes det hørtes interesangt ut , men det blir litt ffor dyrt for oss som er i full gang med sparingen. Det er ikke billig å gifte seg nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå