Gjest Såret. Skrevet 10. oktober 2003 #1 Skrevet 10. oktober 2003 Hva synes dere om denne type mann? Jeg har vært kjempebegeistret for han lenge, vi har tøyset, flørtet og mailet med hverandre. Jeg ble forelsket i han, det var ikke gjensidig: Vi fikk pratet ut og ble enige om være venner. Så sender han meg følgende melding; Har du det fint? Jeg har nettopp elsket med den nye dama mi, kjempedeilig, vi bare koser oss. Snakk om å såre meg...han vet at jeg fremdeles har følelser for han. Dvs. hadde, han er ikke min venn lenger iallefall.
Gjest Madam Felle Skrevet 10. oktober 2003 #3 Skrevet 10. oktober 2003 Tror ikke han mente noe særlig med det, menn snakker før de tenker av og til. Han ser tydeligvis på deg som en veldig god venn når han uttaler seg på den måten. Om dere skal være venner får du fortelle han at slike detaljer er du ikke interessert i å høre. kanskje du har litt for mye følelser for han til å bare være venner med han?
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #4 Skrevet 10. oktober 2003 Virker nesten som han gjorde det for å såre deg.. Utrolig barnslig spør du meg. Men er det lenge siden dere ble enige om å bare være venner, eller er det noe som skjedde nylig? Er det lenge siden, kan det jo hende han trodde du var over han, men sånn du forteller det, høres det ut som han gjorde det for å såre deg eller få deg på avstand.
Gjest Såret Skrevet 10. oktober 2003 #5 Skrevet 10. oktober 2003 Det er ikke så lenge siden vi snakket ut med hverandre. Tror nok han vil bli kvitt meg som venn også. Det var jo den enkleste måten å gjøre det på, så slipper han å snakke mer med meg. Glad jeg ikke ble mer involvert med han, stakkars den nye, når han informerer veninner om hva de driver med, hun har grunn til å bli såret også.
Gjest sexysadie Skrevet 11. oktober 2003 #7 Skrevet 11. oktober 2003 Hvis du fremdeles har mailen kan du jo videresende den til dama hans; tror ikke hun blir så glad for at han sendte en sånn mail ut heller.....
Gjest sexysadie Skrevet 11. oktober 2003 #9 Skrevet 11. oktober 2003 Han høres ikke god ut!!!! Og derfor er heller ikke damen hans tjent med å kjenne en sådan fyr.... D er v sånne tilfeller den jævelske Sexy Sadiehjernen kommer inn; som bare elsker å sette teite fyrer på plass
Gjest Såret Skrevet 11. oktober 2003 #10 Skrevet 11. oktober 2003 Tusen takk for støtte. Jeg må bare erkjenne at jeg bør være glad det ikke ble noe mer mellom oss. Fyren har vist sine drittsekk fakter. Så selv om jeg er lei meg, bør jeg være glad jeg slapp unna. Forøvrig sendte han mld. fra dama sin mobil.
Væren Skrevet 11. oktober 2003 #11 Skrevet 11. oktober 2003 Han virker jo riktig "sympatisk"! Nei, vær sjeleglad det ikke har blitt noe mellom dere - i dette "lotteriet" er du nemlig den store vinneren! Håper du finner deg noe mye, mye bedre enn ham! God klem fra
Gjest sexysadie Skrevet 11. oktober 2003 #12 Skrevet 11. oktober 2003 Da kan d jo ha vært henne som sendte SMS da!
Joplaya Skrevet 11. oktober 2003 #13 Skrevet 11. oktober 2003 Merkelig ordformulering... Hvem er det som har fått ny dame, nettopp hatt sex med henne og tenker på å sende en sånn melding til en gammel flørt?
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2003 #14 Skrevet 11. oktober 2003 Det er bare sadistiske drittsekker som kan finne på å gjøre slikt.
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2003 #15 Skrevet 12. oktober 2003 Det høres ut som meldingen er formulert av en utspekulert kvinne
Gjest Embla s Skrevet 12. oktober 2003 #16 Skrevet 12. oktober 2003 Ja, det tenker jeg og! Den nye dama er sjalu på deg og vil sette deg på plass, ev ødelegge vennskapet, ev teste om du har følelser for ham/om du blir sjalu, eller rett og slett bare fortelle deg hvor skapet står. Han har vel fortalt henne om deg og at du har vært forelsket i ham men at du ikke er det lenger og at dere bare er venner.. Så tror ikke hun helt på at du ikke føler noe mer (og det har hun jo for så vidt grunn til..).. Kanskje det at du reagerer så sterkt på en slik melding faktisk bør si deg at du ikke er helt ærlig i dettte venneforholdet? Du tenker på ham som mer enn en venn (noe dama har forstått). Kanskje det er henne vi bør sympatisere med, som har en "venn" hengende ved sin nye kjæreste?
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #17 Skrevet 13. oktober 2003 Han har tydeligvis kun sett på deg som en venn!!!!!!!!!
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #18 Skrevet 13. oktober 2003 Kanskje det at du reagerer så sterkt på en slik melding faktisk bør si deg at du ikke er helt ærlig i dettte venneforholdet? Du tenker på ham som mer enn en venn (noe dama har forstått). Kanskje det er henne vi bør sympatisere med, som har en "venn" hengende ved sin nye kjæreste? Hun fortjener virkelig ikke en sådan SMS nei; uansett om hun ikke hadde hatt følelser for ham eller ei. Ei sådan triumferende kjerrring bør man da bli skånet for når man sliter med kjærlighetssorg Dette var jo stygt gjort. D er jo ikke bare å skru av sine følelser på ett blunck heller :blunke:
chimp Skrevet 13. oktober 2003 #19 Skrevet 13. oktober 2003 Dette var jo stygt gjort. Enig!!! Må da bare være ondskapsfulle drittsekker som kan finne på no sånt.... :o Aldri hørt om maken!!! Dette er et sånt typisk dirty-trick som en del jenter av rette typen kan finne på for å psyke hverandre ut, men gutter??? Ærlig talt, jeg vet ikke......
Gjest Såret Skrevet 14. oktober 2003 #20 Skrevet 14. oktober 2003 Tusen, tusen takk for støtte, det varmer og hjelper. Som noen av dere sier, så er jeg midt i en tøff kjærlighetsorg, så den siste meldinga var hard å fordøye. Jeg har også lurt på om det var hun som sendte mld. til meg. Men jeg tror nok det er han. Tror han sendte den for å være "morsom", for å fortelle meg at han hadde ny dame og atjeg måtte ligge unna. Det kommer jeg til å gjøre iallefall. Har hørt at han skifter damer oftere enn andre bytter sko. Så da må han jo ha litt ondskapsfulle metoder for å kvitte seg med de innpåslitne i kjølevannet av en. Huff, han er en drittsekk, selv om jeg er glad i han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå