Gå til innhold

grubler for mye...?!?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt fortvilet, tenker for mye er jeg redd...

I sommer hadde jeg en flørt med en fantastisk gutt. HAn er av beste matrealet man kan tenke seg, og jeg er veldig gla i han. Alikevel klarte jeg ikke å få det til å fungere utover høsten. Han var litt mer for et forhold en det jeg var, og pga avstand og alder og kanskje det at jeg ikke jeg var like sikker på hva jeg ville gikk det ikke for meg. Fikk meg en liten oppvakker når han definerte oss som et par uten a vi hadde snakket ordentlig om det, jeg fikk vel litt "panikk" for det var ikke der jeg følte vi var og fant ut at dette var ikke det jeg ville. Dermed avsluttet jeg det hele.. trist, særlig når jeg oppdaget hvor trist han syntes det var..

Helt tilfeldig, rett etter det ble "over", tarff jeg en ny kar. Syntes selv dett har skjedd så altfor fort,men jeg finner meg selv likevel veldig betatt av han. HAr vært sammen med han noen ganger nå, og blir bare mer og mer gla i han. Føler virkelig at ting stemmer her, og trur han har det på samme måte.

Problemt nå, ikke det at det kanskje er et problem bare en følelse jeg selv har.. og ja, er fælt til å overgruble på ting. Klarer ikke helt å godta at ting noen ganger bare skjer og sånn er det.. Problemet er vel at jeg syntes ting skjer fort. Og jeg har ikke fortalt noen av dem om hverandre. Prater fremdeles nå og da med han jeg "flørtet" med i sommer/høst, men bare på et venskaplig plan, og han vet at det er der jeg står. Han nye har jeg helle ikke sagt noe spesielt til. Ikke fordi jeg har noe å skjule, men har ikke kommet opp og er ikke helt der ennå at man prter om gamle flammer for å si det på den måten..

Vil veldig gjerne fortsette å treffe og bli ennå bedre kjent med han nye. Men blir litt stressa av det her, selv om det kanskje er unødig. Er en jente som sjelden har holdt på med gutter og aldri flere på en gnag. Er kanskje derfor, i min "uerfarenhet" jeg tenker på dette.. eller? Ja, var mer for å få luftet hodet bitte litte.. vet ikke helt hva jeg vil folk skal svare eller si.. kanskje gi noen råd eller si noe om egene erfaringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ALDRI rett og riktig å holde på noen med falske forestillinger.

Altså avslutter du nå på en grei og redelig måte med han første som du ikke er interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. trur du missforsto meg litt der.. det fra sommeren er avsluttet, før han nye kom inn i blilde.. var mer at det gikk så fort fra det ble sluttet til en ny kom inn i bilde jeg grubler over.. hvor mye av slikt skal man/burde man informre om.. eller er dette urelavant infor. om ikke man bir spurt direkte... hm..kanskje en rar probleemstilling... =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. trur du missforsto meg litt der.. det fra sommeren er avsluttet, før han nye kom inn i blilde.. var mer at det gikk så fort fra det ble sluttet til en ny kom inn i bilde jeg grubler over.. hvor mye av slikt skal man/burde man informre om.. eller er dette urelavant infor. om ikke man bir spurt direkte... hm..kanskje en rar probleemstilling... =p

Jepp, jeg leste ikke innlegget ditt godt nok første gangen.

Men uansett så mener ikke jeg at du har avsluttet med han første når du fortsatt prater med han nå og da. Sånt blir det bare surr ut av.

Avslutter du dette helt og holdent, så trenger du ikke informere han nye om noe som helst.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...