AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg er litt i siste liten med tanke på utkledning til et Halloweenparty, trodde egentlig ikke jeg hadde tid til å gå, men har visst det allikevel. Festen har et tema: verdens nasjoner. Jeg vurderer å kle meg fransk, men hvordan skal jeg kle meg da? Blir superglad for tips
Beatee Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Når noen sier fransk, tenker jeg bare på en fransk person som maler. Hva med å kle seg ut som en fransk maler, med en sånn fransk hatt?
Miss Desiree Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Å kle seg fransk- da tenker jeg med en gang rød alpelue og stripete genser og røde lepper.
Gjest Dainty Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 * Trang, høyhalset sort genser * Skjørt, gjerne litt flagrende og ikke lengre enn til knærne * Sorte nylonstrømper, gjerne med et mønster * Pumps * Silkeskjerf, gjerne knyttet rundt halsen * Røde lepper * Håret elegant oppsatt, evt. med pariserlue
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Hvis du vil gjøre det både litt politisk og morsomt går du med et skilt rundt halsen 'Jeg <3 streik', helst på fransk da. og en baguette under armen. Dette i tilleg til stripete genser og beret! Tror ikke nordmenn forstår hvor e k s t r e m t mye streiken påvirker samfunnet i Frankrike.
Gjest Tigress Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Også bør du vere ekstreeeemt tynn, franske damer er veldig tynne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå