AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Heisann! Når jeg har frikort, kan jeg kjøre taxi uten å betale?Gjelder bare legebesøk?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Frikort gjør at du slipper alle egenandelene som ville gått på kortet. Vil minne deg på at ALLE utgiftene du har i forhold til helse bør samles og dokumenteres. Kommer du over en viss sum kan du få skattefradrag.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Har frikort, men skal bestille taxi.Må jeg betale noe da?Og må det være legebesøk?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Ja du må betale for taxi. Frikort i norge gjør heldigvis ikke at du kan kjøre hvor du vil på skattebetalernes regning.
Kråkesaks Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Hvis du har fått drosjerekvisisjon så kjører du gratis med drosjen til eller fra den undersøkelsen du har fått rekvisisjon til.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Riktig det at du MÅ ha rekvisisjon for å kunne kjøre gratis taxi med frikort. Rekvisisjon får du hos lege, fysioterepeut, dvs til/fra nødvendig behandling. Du må si i fra når du bestiller at du har rekvisisjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå