Gjest Raggy Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Er litt oppgitt for tiden, har etter fødsel for noen år siden fått en stor myk mage, er tynn ellers. Planen var så klart å trene vekk magen men ting tar tid... Favorittplagget mitt er fornarina jeans men det er håpløst å ha på, det strammer rundt magen og buksa glir bare ned:) Liker ettersittende jeans så har begynt å bruke endel jeanstights. Detter er ok men klarer ikke finne topper som passer til. Den store valken synes uansett. Store gensere gjør det bare værre da jeg ser enorm ut, har to store fordeler også. Hva kan jeg gjøre for å se ok ut? Har kraftig overkropp og tynne bein, må da kunne finnes en slags stil som kan "utjevne inntrykket. Er ikke veldig feminin men ønsker å bli det, høye heler klarer jeg ikke å gå i så det blir som regel dr.martens. Hjelp noen?????
hufsa! Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Heia.prøv å finn noe som sitter over puppene men går ut over magen,men som alikavell ikke er lang.Funker perfekt om du sjønner hva jeg mener da ;-)
Gjest Nanne70 Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Les dette blogginnleggetfor gode tips om hvordan du "kler bort" magen. Kanskje du også kan investere i undertøy som har litt hold-inn-effekt, f.eks. noe liknende som dette? Sørg også for BH i korrekt størrelse som gir nok støtte, dette er ekstra viktig hvis man er litt "topptung".
Frk. Strøken Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Striper gjør at du ser slankere ut.
Gjest HunterLady Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Striper gjør at du ser slankere ut. Striper gjør at man ser bredere ut om de går vannrett. Går de vertikalt derimot, så ser man slankere ut, men de fleste stripete plagg har dessverre stripene horisontalt. TS: Bruk Tunika og tights, pluss støvletter som gjør at du får lengre bein. Hold-in singletter til å bruke under er et godt hjelpemiddel, eller hold-in longs. Singletter fås bl.a kjøpt på Lindex og Pierre Robert sine strømper er gode. Her er en artikkel til deg: http://www.klikk.no/mote/kamille/lopogkjop/article594458.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå