Gjest Uskyldig Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har møtt en flott gutt som er av den skikkelige typen,selvsikker,smart og god.SEXY. Han syns jeg er ei skikkelig jente(noe jeg er)og jeg merker han har "respekt" for meg om dere skjønner.Han ser ikke på meg som ei han kan brenne over etter en natt. Vi har ikke hatt sex enda,men jeg merker han har lyst og jeg har ihvertfall lyst!Jeg har faktisk ikke turt å prøve meg på noe som helst enda. Men det jeg er redd for nå er at når vi faktisk kommer til å ha sex,om jeg tør å være meg selv i senga? Jeg har hatt lyst på ham lenge og har bare lyst til at han skal kaste meg inn i en vegg og rund kn*** meg stående! Vil han miste ideen han har om meg som en "skikkelig" "uskyldig" og god jente?Eller vil han like det mon tro?Jeg vet dere ikke kan vite hvordan han tenker..men..måtte bare få det ut;)
Gjest :) Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Du kan vel være en skikkelig jente selv om du har lyst på han. Jeg tror han blir bare glad når han ser hvor mye du er tent på han. Det er jo ikke uskikkelig. Vær deg selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå