AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 http://www.cosmopolitan.com/sex-love/bachelors/shirtless-men-sexy-guys Noen favoritter?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Nope. Det fins jo ikke et hårstrå på en eneste av dem, hva er greia med det? Da tenker jeg at de fleste er vokset, grøss, major turnoff.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Nope. Det fins jo ikke et hårstrå på en eneste av dem, hva er greia med det? Da tenker jeg at de fleste er vokset, grøss, major turnoff. Enig. Jeg personlig liker at menn ser ut som menn, og ikke som glatte hundevalper. Men de var søte, da
Beatee Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 De var pene, men ingen favoritter. Liker som dere sier, at de ser litt mer ut som menn og ikke er så glatte.
Gjest Airi Chikako Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 De fleste der så veldig unge ut, selv om de var på min egen alder, men jeg fant en som var ganske kjekk, bilde 31. Ikke overraskende hadde han også litt hår, selv om jeg ikke så det først. Det beviser vel at jeg er litt i overkant glad i hårvekst...
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 Ikke alle menn som har så mye hårvekst, men det kan se ut som om mange har vokset det bort ja.
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 Ingen mann i sikte der nei. Guttunger alle som en. Det eneste gledelige var å se at det er en som er tøff nok til å bruke den fine afro-frisyren igjen.
Gjest sukker Skrevet 30. oktober 2010 #9 Skrevet 30. oktober 2010 Hårete mannfolk er skikkelig turn off. Der liker kanskje hår på ryggen også dere? Grøss!!
Gjest Airi Chikako Skrevet 30. oktober 2010 #10 Skrevet 30. oktober 2010 Hårete mannfolk er skikkelig turn off. Der liker kanskje hår på ryggen også dere? Grøss!! Har ingen store motforestillinger mot det nei. Det er da bare hår...
Floortje Skrevet 30. oktober 2010 #11 Skrevet 30. oktober 2010 Favoritten min er ikke avbildet i den samlinga.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå