AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har alltid hatt så lyst til å dra til Seattle, vet ikke helt hvorfor byen bare "kaller" på meg Noen som har vært der? Lurer også på om man selv kan velge sete på fly selv når man reiser Oslo-Seattle med IcelandAir. Noen som vet? (vil sitte bakerst....)
Gjest idakaroline Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Jeg har ikke vært der, men har utrolig lyst! Etter at jeg begynte å se på Grey's Anatomy forelsket jeg meg helt i den byen! Nydelig by! Når det kommer til valg av sete på fly, vil jeg tippe at man kan det, men jeg er ikke sikker. Jeg har for det meste kun fløyet med Norwegian, og der vet jeg at når man har lagt inn personopplysninger, så kan man reservere sete. Det kan jo være at det er noe sånt hos IcelandAir? Mulig det står noe om det på sidene deres også. Hvis ikke er det jo bare å ringe kundeservice
hjertesukka Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Har vært der, men jeg bodde i Tacoma som er en liten naboby. - Få med deg fisketorget og Space Needle. Pluss en dagstur til St Mount Helen, bare for å nevne noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå