Gå til innhold

hun liker meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei dame liker meg tydligvis veldig godt. Har likt meg lenge. Alle rundt henne og meg vet hun liker meg. Men jeg har alltid ment at hun liker meg på feil grunnlag så har holdt meg unna radaren hennes ved å ligg lavt.

Men hun har ikke gitt opp merklig nok.

Hun er veldig pen og ettertraktet av menn, mange som har lyst på sex med ho og vet om flere som har lyst å bli sammen med henne.

Greia er at hun vet vel eigentlig ikke hvordan jeg er, hun kjenner meg ikke så godt og vi har aldri eigentlig pratet noe særlig. Så hva hun liker med meg vet jeg ikke. Er usikker på at når hun finner ut hvordan jeg er vil det ikke funke. Selv om ho kanskje liker hvordan jeg ser ut.

Jeg er næmlig litt mye geekete av meg. Er ikke akkurat ei dames ønskedrøm det å få seg ein type som driver mye spel, graphic novels, bøker,,har haugesvis med dvder med filmer og tv serier og bruker relativt MYE penger på ting som underholder meg.

Med andre ord ein sofagris som trives i sitt eige selskap. Er redd hun kanskje har fått inntrykk av at jeg er mer sporty og aktiv. Kan ikke sjekke for 5flate øre og damene spring ikke etter meg nei.

Har og er vært tilnærma super duper singel heile livet nesten. Vi skal på same fest i morgen (i dag). Og jeg tenker so det knaker. Jeg greier ikke å skjønne at hun kommer til å like meg mer. Når hun finn ut at jeg er super nerdete (geekete). Og rett og slett eit kjedlig rutinemessig liv. (ikke kjedlig for meg da har alltid noe å finne på, har vel ikke kjeda meg ein dag i mitt liv ennå)

Nå kan jeg jo bare være festlig i morgen, drikke å ha det moro. Og eigentlig ikke nevne noe som helst om kva jeg driver med på fritiden...... og at jeg trives veldig godt aleine, og ikke må styrte rundt å finne på sosiale greier.

Hva mener dere??? bør jeg nevne at jeg har fryktlig mange underholdnings hobbyer, som jeg bruker ein del tid og penger på. Om ting skulle skje, ville dere følt dere snytt om dere fann ut at han du ble sammen med plutselig viser seg å ikke være sporty og sosial men faktisk "sofa gris" og ein lone wolf.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal være ærlig.

Vill du at hun skal like deg for den du er så må du vise hvem du er:)

Skrevet

Det lønner seg alltid å være ærlig, for det vil jo komme for en dag uansett!

Jeg hadde ikke likt en fyr mindre for at han hadde en geeky side, men det som hadde vært relevant er jo den "loner" siden..

Dersom han ville vært mer for seg selv, enn sammen m meg, så hadde det vært relativt trist i lengden..

Gjest Thefainter
Skrevet

Jeg synes du skal være ærlig.

Vill du at hun skal like deg for den du er så må du vise hvem du er:)

Nettopp! Og kanskje hun merker at du er nerd og faktisk liker det. Det er ikke alle enter som liker supersporty gutter :)

Skrevet

Motsatt kjønn her, men om det kan være en trøst; min nåværende samboer var en gang i tiden meget pågående i sine forsøk på å "fange" meg. Og jeg var tilbakeholdne.

For jeg er geek så det holder og rimelig sær. Hvilken mann vil ha en kvinne som ikke er spesielt glad i å skravle om alt og ingenting, trives utmerket i eget selskap, har sære hobbyer som innbefatter å renne rundt med GPS på merkelige steder til alle døgnest tider, hater romatiske komedier og listepop, helst ser mørke og merkelige filmer, hører "rar" musikk, som synes trening er viktigere enn det meste annet og som i tillegg er evigvarende fasinert av mulighetene det ligger i ett garnnøste eller to.....

Fra hans side så var det nettopp det at jeg ikke er "mainstream" som var greia, jeg er "rar", sær, spesiell og merkelig. Tror fortsatt ikke han har blitt helt klok på meg, selv om han har bodd sammen med meg i snart fem år.Men vi har det veldig bra sammen. Han holder meg litt normal, jeg trekker han litt ut av normalen.Vinn-vinn for begge parter.

Skrevet

Jeg er næmlig litt mye geekete av meg. Er ikke akkurat ei dames ønskedrøm det å få seg ein type som driver mye spel, graphic novels, bøker,,har haugesvis med dvder med filmer og tv serier og bruker relativt MYE penger på ting som underholder meg.

FEIL! Det ER en ønskedrøm for noen, me included. Ikke bare fordi jeg er litt av samme typen, men fordi det for meg vil være veldig viktig å ha en mann som setter pris på de små gleder i livet, som trives i eget selskap, som bruker hodet sitt og finner spenning mer i det mentale enn det fysiske. For meg er det utrolig viktig at min kjæreste skal ha egne hobbyer, ikke være oversosial (siden jeg ikke er det selv, og en sånn klæsj kan bli veldig vanskelig i lengden), og være et selvstendig menneske selv i et forhold. Hobbyer gir deg mye tilbake for den tiden du legger inn i dem!

Jeg synes ikke du skal tenke på dette som "feil" med deg, eller negative sider som hun ikke kommer til å like. Vær ærlig, men du trenger ikke å beklage at du gjør ditt og datt, for sånn som du beskriver deg selv så høres det ut som at disse hobbyene er viktige for deg, og ikke noe du vil kutte ned på/gi opp. hvis du beklager og legger det fram som om det er noe pinlig som du egentlig skulle vært foruten, så kan hun tro at du vil endre deg på de punktene i et forhold.

Snakk heller med henne, få samtalen inn på fritidsaktiviteter hvis du føler hun har et galt inntrykk av deg. Så kan du fortelle at du er veldig glad i film/series når dere snakker om hva slags type filmer dere liker. nevn graphic novels og bøker og spill også, og se hvor samtalen tar dere, rett og slett.

Kanskje dere har mer til felles enn du tror, kanskje hun kjenner deg bedre enn du tror, og kanskje det rett og slett er dårlig match. Beste måten å finne det ut er å snakke ærlig og åpent ut om det som gjør deg til den personen du er. Lykke til, og si hvordan det går da! :klemmer:

Skrevet

Du får gå på festen og vise 100% deg selv. Stikker hun ikke da, så liker hun jo DEG, og det er vel ikke umulig?! :)

Vi er alle forskjellige og ikke alle liker party gutter som raser nedover skibakker hele vinteren eller er partydude. :danser:

Kanskje hun vil se på seriene dine sammen med deg og er likere deg enn du tror!

Vær deg selv! Ha tro på deg selv! DU er bra nok akkurat som du er! :klemmer:

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Med andre ord ein sofagris som trives i sitt eige selskap.

Bør jeg nevne at jeg har fryktlig mange underholdnings hobbyer, som jeg bruker ein del tid og penger på. Om ting skulle skje, ville dere følt dere snytt om dere fann ut at han du ble sammen med plutselig viser seg å ikke være sporty og sosial men faktisk "sofa gris" og ein lone wolf.

Jeg er sammen med en sånn, og det fungerer utmerket :) Akkurat nå sitter han på andre siden av rommet og spiller Fable II. Jeg elsker den sjenerte nerden min, og ikke på tross av at han har sære interesser, men på grunn av dem. Jeg hadde aldri sett for meg at jeg skulle få en sånn kjæreste, men da han dukka opp var det ikke snakk om å la sjansen gå fra seg.

Hun er forelska i deg, ser det ut til, og du liker vel henne også, så da er det vel bare å kjøre på :)

Når man blir sammen finner man uansett ut om interessene lar seg kombinere.

Skrevet

Sier som andre, vær deg selv.

Har selv en ganske stor kameratgjeng rundt meg hvor vi alle er geeks på hver vår måte. Vi kan feste og finne på morsomme ting sammen, men vi har en del personligheter som trives veldig godt i eget selskap. Vi har alle våre "områder" fra laiv, fantasy, bøker og spill, data, mmorpg osv osv.

Å tro at ei flott jente ikke kan falle for en geek blir jo helt feil. Hvem er det som sier slikt? Har en kompis som den typiske geeken man ser på TV, likebleik, kan ALT om alt, om han ikke leser i fantasybøkene så spiller han på datan, og den eneste uteaktiviteten har har er laiv.

Likevel har han hatt flere kortere forhold bak seg før han endte opp med ei skikkelig flott dame. De har nå holdt sammen i flere år.

Skrevet

Vær deg selv!:) å ikke tro at en geek ikke kan få seg ei flott dame, det er bare feil.

Kjæresten min spiller mye, ser mange serier og er opptatt av film. Han kaller seg selv en geek, men han har personligheter og andre ting som gjør han så spesiell. Tror det er det samme med deg, du har sider av deg og personlighet som kan være interessange og som hun kan elske selvom ikke du tror det nå:)

Skrevet

Kjenner meg litt igjen i dette...

Jeg er også en sosial og vellykket jente som kan virke litt skremmende på andre.

Og jeg har en tendens til å falle for menn som ikke er A4. Det er de jeg vil ha!!

Har flere ganger hørt at " du skulle bare visst, dersom du ble kjent med meg- da ville du aldri hatt meg!". Men jeg kjenner de jo, godt! og jeg ville hatt de!

lykke til og slapp av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...