AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er veldig glad i glitrende neglelakker, men det er noe herk å fjerne, blir alltid masse søl og glitter rundt om på hendene og rester av glitter på neglene. Har noen av dere noen gode tips til å få fjernet lakken effektivt selv om den glitrer?
Lykkelitenen Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Det finnes egne neglelakkfjernerbokser. I disse dypper du en finger om gangen og fjerner lakken. Disse vil nok ikke fjerne alt, men det værste. Da kan du enkelt gå over med neglelakkfjerner på en bommullspad etterpå og ungå mye søl og gris Når du er ferdig vasker du hendene.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Det høres jo kjempepraktisk ut, hvor får man tak i dette?
pittie Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Klipp en bomullpads i 2-4 deler og dynk dem i neglelakkfjerner. Legg en klipt pad på hver negl og pakk inn i en bit aluminiumsfoile, la det virke en liten stund (30sek). Så er det bare å dra den av. Lurt å ha oppklipte biter før du begynner. Å gjøre noe med aluminiusfolie på fingrene kan være tricky!
Havtorn Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Pleier også å dynke bomullspads. Tidligere brukte jeg bare dopapir til å fjerne og da jeg gikk over til bomull gikk det et lys opp for meg. Mye neglelakkfjerner og tid. Og ta et papir med neglelakkfjerner og tørke over henda etterpå og deretter vaske og skrubbe henda, pleier ikke å bli noe glitter til overs. Har dog noen glitterlakker som sitter litt "for" godt, så må alltid ha mye god baselakk under for å ikke skade neglen når jeg fjerner.
RedFox81 Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Jeg så engang en tips på youtube, om å bruke et lag med "vanlig" neglelakk i noe liknende farge under glitrende neglelakk, da blir det enklere å fjerne glitter etterpå. Nå har jeg ikke så mange glitrende neglelakker, men jeg bruker den metoden og det funker for meg ihvertfall.
DiorCherie Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Bruk en klar baseneglelakk under, så glitterneglelakken, så to lag med topcoat. Da er det lett å fjerne =)
Wonders Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 enig med DiorCherie. Hemmeligheten når man fjerner neilelakk er; man tar bomull, tar på litt neglelakkfjerner, og legger bomullen på fingeren å lar den virke i noen sekunder før man begynner å gni. Da går alt så mye enklere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå