Gå til innhold

Off white

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte brudesalongen hvor jeg har kjøpt kjolen min hvilke farge den egentlig er. De svarte den var offwhite . Men er det ikke flere forskjellige offwhite farger da ? Er ivory offwhite ? Jeg har hele tiden trodd kjolen min var helt hvit jeg :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så vansklig akkurat det..

Min kjole er i daimond white,og den er visst ganske lik ivory..Ivory kan jo være eggeskall/beige farget og ganske gyllent..

Ja jeg vil tro det er mange forskjellige farger i offwhite,kommer nok ann på produsenten/merke på kjolen..

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer på hvordan jeg skal finne ut av dette når ikke engang brudesalongen vet det. Kjanske det ender opp med at jeg må drasse med meg kjolen hver gang jeg skal kjøpe tilbehør :hoho:

Er bra det finnes depositum hvertfall :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ivory er en type off white.

Du trenger ikke drasse med deg kjolen når du skal prøve tilbehør. Enten så er tilbehøret ivory eller så er det hvitt. Om det er forskjellige sjateringer på off white spiller ingen rolle. Ivory sko går til ivory kjole og ivory slør. Det er ikke så vanskelig.

Hvis kjolen din er off white, så kan du kjøpe ivory tilbehør.

T.

Skrevet
Hvis kjolen din er off white, så kan du kjøpe ivory tilbehør.  

T.

Det var det jeg fikk beskjed om også på brudesalongene

Skrevet

Min kjole er ivory. Jeg kjøpte ivoryfarget stoff til å sy slør av og det matsjer perfekt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...